ره‌توشه رمضان ۹۵ ویژه بانوان منتشر شد
کد خبر: 3502611
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸

ره‌توشه رمضان ۹۵ ویژه بانوان منتشر شد

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس گروه تأمین منابع دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از انتشار کتاب ره‌توشه راهیان نور رمضان ۱۳۹۵ ویژه بانوان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بلاغ، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی‌اکبر مؤمنی، رئیس گروه تامین منابع دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از انتشار کتاب ره توشه راهیان نور رمضان ۱۳۹۵ ویژه بانوان خبر داد.
وی با اشاره به بارگذاری نرم‌افزار اندروید و فایل pdf این ره توشه، افزود: خواهران و همچنین برادران مبلغ می‌توانند این ره توشه را از پایگاه اطلاع‌رسانی بلاغ دانلود کرده و استفاده کنند.
رئیس گروه تأمین منابع دفتر تبلیغات اسلامی در مورد توزیع کتاب ره‌توشه خواهران، گفت: خواهران مبلغ اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی این کتاب را به‌صورت رایگان از محل اعزام خود دریافت می‌کنند.
حجت‌الاسلام مؤمنی با اشاره به محتوای این کتاب، گفت: محتوای ره توشه خواهران مربوط به مباحث خانواده و بانوان است و به‌صورت مناسبتی و مرتبط با ماه رمضان نیست چراکه علاوه بر ره‌توشه خواهران، ره‌توشه اصلی نیز در اختیار خواهران مبلغ قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند از آن بهره ببرند.
وی اظهار کرد: این ره‌توشه دارای ۱۰ مقاله است که با توجه به نیاز مخاطبان که بانوان باشند تهیه شده است. از جمله مقالات این ره‌توشه می‌توان به‌ ویژگی‌های زنان موفق در قرآن، اخلاق خانواده، نقش مادران در تربیت بزرگان دین، نقش زنان شاغل در خانواده، رواج غیبت میان بانوان، احکام کاربردی محرم و نامحرم، زنان و مدگرایی و غیره اشاره کرد.
جلال بیطرفان
captcha