تأسیس مرکز اصلاح ساختار بازی و بازی‌سرا در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3502977
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
جواد کارگران:

تأسیس مرکز اصلاح ساختار بازی و بازی‌سرا در چهارمحال و بختیاری

گروه فضای مجازی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از تأسیس مرکز اصلاح ساختار بازی و بازی سرا در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شامگاه روز گذشته ۱۰ خرداد در نشست خبری که در حاشیه دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان برگزار شد، با اشاره به اینکه این نمایشگاه بعد از ۵ سال وقفه برگزار شده است، افزود: ۳۵ هزار نفر در این مدت از نمایشگاه بازدید کردند که نشان دهنده نیاز مردم استان در زمینه اطلاع‌رسانی در این حوزه است.

وی گفت:در استان ظرفیت‌های خوبی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای وجود دارد که بازی‌ غذاهای بومی-محلی ایران و بازی علیمردان‌خان بختیاری در حال ساخت در استان هستند.
کارگران با اشاره به تأسیس مرکز اصلاح ساختار بازی و بازی سرا در استان، تصریح کرد: در حوزه انیمیشن نیز اداره ارشاد بسیار پیشرو بوده به طوریکه بزرگترین انیمیشن مستند کشور که درباره اراضی عباس‌آباد بود سال گذشته در استان ساخته شد.
وی افزود:در حوزه بازی‌سازی کمبودهای جدی در استان وجود دارد که با همکاری مرکز ملی بازی‌های رایانه‌ای در این زمینه استعدادیابی و آموزش صورت خواهد گرفت.
captcha