اردوی‌های جدید طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در تابستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3503348
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
به همت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان؛

اردوی‌های جدید طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در تابستان برگزار می‌شود

گروه دانشگاه: معاون سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان، از برگزاری 4 اردوی جدید طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در ماه‌های تیر و مرداد سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) زهرا نقی‌زاده، معاون فعالیت‌های قرآنی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان، از برگزاری 4 اردوی جدید طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در ماه‌های تیر و مرداد خبر داد.

وی گفت: سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور به عنوان منادی و پرچم‌دار برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برای تابستان95  طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» را در قالب چهار اردوی مجزا برای برادران و خواهران به صورت رایگان برگزار می‌کند.

وی افزود: طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در راستای نیل به نهضت قرآن آموزی در کشور، از دانشجویان مستعد و آشنا به علوم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ثبت نام به عمل آورده و جهت تعلیم به دیگر دانشجویان و نیز گسیل به مناطق محروم کشور در قالب اردوهای جهادی قرآنی آموزش می‌دهد.

نقی زاده، اعطای گواهینامه معتبر، اعزام به اردوهای جهادی و کار دانشجویی را از جمله مزایای این طرح برای دانشجویان حاضر در اردوها برشمرد و اظهار کرد: دوره ویژه برادران دانشجو ساکن استانهای تهران و البرز روزهای 16 الی 21 مرداد 95 و دوره ویژه خواهران استانهای فوق الذکر روزهای 23 الی 28 مرداد 95 در شهر تهران و دوره ویژه برادران سایر استانها روزهای 26 الی 31 تیر95 و دوره ویژه خواهران آن استانها روزهای 2 الی 7 مرداد 95 در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت نام در این اردوها 25 خردادماه است و علاقه‌مندان برای حضور در این طرح می‌توانند به پایگاه اینترنتی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان به نشانیwww.iska.ir مراجعه کنند یا در ساعات اداری با شماره 02166951158 تماس حاصل کنند.

captcha