مسلمانان برای ورود به ماه رمضان به خانه تکانی دل‌های خود بپردازند
کد خبر: 3503696
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳

مسلمانان برای ورود به ماه رمضان به خانه تکانی دل‌های خود بپردازند

گروه اجتماعی: امام جمعه سنندج گفت: مسلمانان باید برای ورود به ماه رمضان به خانه تکانی دل‌های خود بپردازند و عادت‌های نادرست خود را با توبه و استغفار ترک کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 14 خردادماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه سنندج، ضمن تسلیت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: یاد و خاطره امام خمینی (ره)، بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی امروز در دل هر مسلمان آزاده‌ای زنده است و مسلمانان هیچگاه ایشان را از یاد نخواهند برد.

وی با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم، افزود: مسلمانان باید برای این ماه به خانه تکانی دل‌های خود بپردازند و عادت‌های نادرست خود را با توبه و استغفار ترک کنند.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه ماه رمضان، ماه طاعت و عبادت است، عنوان کرد: باید در این ماه مردم به ادای فرایض دینی از جمله نماز و روزه بپردازند و به فقرا و نیازمندان کمک کنند.

وی در ادامه به مذمت پدیده روزه‌خواری در ملا عام اشاره و بیان کرد: حتی اگر کسی عذری هم داشته باشد باز هم نباید در ملا عام روزه‌خواری کند و این مسئله بسیار ناپسند است.

وی به بهره‌گیری از برکات و فضایل این ماه تأکید و اعلام کرد: ستاد استهلال ماه رمضان در بعثه مقام معظم رهبری مشغول فعالیت است و از طریق رسانه‌ها روز اول ماه رمضان به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

ماموستا خدایی عنوان کرد: دشمن در جنگ سخت با ایران شکست خورد به همین دلیل اکنون با جنگ نرم به مقابله با ایران پرداخته است.

وی یکی از این راه‌ها را ترغیب جوانان برای روی آوردن به مصرف مشروبات الکلی عنوان کرد و یادآورشد: در این زمینه جوانان باید بسیار هوشیار باشند و فریب حیله و نیرنگ دشمنان را نخورند.

captcha