رونمایی از نرم افزار «اطلس شیعه» در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3506120
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

رونمایی از نرم افزار «اطلس شیعه» در نمایشگاه قرآن

گروه فضای مجازی: نرم‌افزار «اطلس شیعه» از سوی مؤسسه تبیان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) محمدرضا سلطانی شیرازی، مدیر روابط عمومی مؤسسه تبیان با اعلام خبر رونمایی از نرم‌افزار اطلس شیعه در نمایشگاه قرآن، گفت: مؤسسه تبیان در بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، حضور فعال و پررنگی خواهد‌داشت.

وی افزود: همچون سالیان گذشته وب سایت به ارائه محتواهای مرتبط با ماه مبارک رمضان خواهد‌ پرداخت و شبکه اجتماعی تبیان نیز علاوه بر ارائه خدمات عضوگیری در نمایشگاه قرآن، مسابقه فعال‌ترین صفحات رمضانی کاربران در شبکه اجتماعی تبیان را در طول برگزاری نمایشگاه قرآن امسال، برگزار می‌کند.

مدیر روابط عمومی مؤسسه تبیان گفت: ارائه محتوای غنی در شبکه تخصصی قرآن به مخاطبین، از دیگر برنامه‌های موسسه تبیان در نمایشگاه قرآن امسال خواهد‌بود.

وی عنوان کرد: طرح هنر و خلاقیت تبیان نیز میزبان خردسالان و کودکان بازدیدکننده از بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم است تا از استعدادها و خلاقیت‌های آنان در جهت خلق آثار قرآنی و مذهبی استفاده شود.

سلطانی با اشاره به تولید نرم افزارهای قرآنی و دینی در این مؤسسه، گفت: در نمایشگاه قرآن جدیدترین دستاوردهای این موسسه به مخاطبین عرضه می‌شود که از مهمترین آنها می‌توان به نرم افزار «اطلس شیعه» اشاره کرد.

وی افزود: در نرم افزار «اطلس شیعه» تلاش شده است تا تاریخ شیعه در قالب نقشه‌های جغرافیایی ارائه شده و حدود پیشرفت تشیع در هر مقطع تاریخی و در هر نقطه جغرافیایی نشان داده‌شود.

مدیر روابط عمومی مؤسسه تبیان گفت: مؤسسه تبیان با جذب مشارکت کاربران و پیش بینی برنامه‌هایی همچون دیوار نگاری پیام‌های قرآنی در محل غرفه و برگزاری مسابقات پیامکی با موضوع مفاهیم قرآنی، در مسیر تحقق شعار بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با عنوان «به سوی فهم قرآن» گام برخواهد داشت.

گفتنی است، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از تاریخ 24 خرداد تا 8 تیرماه امسال، از ساعت 18 تا 23:30 در محل مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره)، برگزار می‌شود ومؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان نیز در بخش مؤسسات این نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان خواهد‌بود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۴
0
0
باعث استفاده زیادی از نرم افزار می‌شود
captcha