بازی‌های اندرویدی متناسب با فرهنگ دینی تولید شود
کد خبر: 3507042
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

بازی‌های اندرویدی متناسب با فرهنگ دینی تولید شود

گروه فضای مجازی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: بازی‌های اندرویدی بازار جذابی است که با تولید این بازی‌ها متناسب با فرهنگ و الگوی دینی باید سهمی از این بازار گسترده داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اکبر اسکندری‌نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین صبح امروز در کارگاه آموزشی تخصصی بازی سازی اندروید که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزار شد، گفت: عرصه فناوری‌های نوین، نمایشگاهی است که اگر  کم سرمایه‌گذاری کنیم سهم ما اندک خواهد بود.
وی افزود: یکی از دغدغه‌هایی که هر روزه توسط نهادهای مختلف امنیتی و حفاظتی گفته می شود این است که ما در معرض خطر قرار داریم؛ تولیدات فرهنگی جذاب، فریبنده و متنوعی به کشور ما وارد می‌شود و در عین حال بسیار ویرانگر و خانمان‌سوز هم هست، لذا باید باید بیش از پیش همتمان را متوجه این امر کنیم که این عرصه را تسخیر کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین ادامه داد: تعداد کم سرمایه‌گذاران این حوزه نشان از این دارد که اهمیت این حوزه درک نشده است، باید به سمتی برویم که ما مصرف کننده صرف نباشیم و همچنان که رهبری معظم انقلاب اسلامی می‌ فرماید برای اینکه بازار نفوذ را ببندیم باید به سمت تولید محصولات با این تکنولوژی‌ها قدم برداریم.
وی با اشاره به وضعیت رکود حاکم بر کشور تصریح کرد: بازی‌های اندروریدی بازار جذابی است که می‌توانیم با تولیدات فرهنگی فاخر ورود کنیم و با تولید بازی‌های اندرویدی متناسب با فرهنگ و الگوی دینی بازار را اغنا کنیم و سهمی از این بازار گستره را بگیریم و مباحث اقتصادی را هم تأمین کنیم.
اسکندری‌نژاد با تأکید بر اهمیت فعالیت سالم در فضای مجازی ادامه داد: این فعالیت باید در چارچوب‌های خاصی صورت گیرد تا سلامت آن حفظ شود.

captcha