عامل بودن به نماز جماعت بزرگترین تبلیغ است
کد خبر: 3507239
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
صادقی:

عامل بودن به نماز جماعت بزرگترین تبلیغ است

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: بزرگترین تبلیغ برای نماز آن است که ما خود عامل آن باشیم و در نماز جماعت شرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، دکتر گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، صبح امروز 26 خرداد ماه در جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه محقق اردبیلی گفت: بزرگترین تبلیغ برای نماز آن است که ما خود عامل آن باشیم و در نماز جماعت شرکت کنیم.
وی ضمن استقبال از پخش اذان و قرآن در ساختمان‌های دانشگاه، افزود: با این کار مسئولان از رده‌های بالا تا کارمندان احساس وظیفه خواهند کرد که در نماز جماعت شرکت کنند.
صادقی تصریح کرد: بعد از تبلیغات ستاد اقامه نماز، شاهد حضور گسترده دانشگاهیان در نماز جماعت هستیم که امید می‌رود این روند ادامه داشته باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیف‌الله مدبر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: نماز زبان گویای هر سازمانی است؛ چنانکه اگر در سازمانی نماز برپا باشد می‌‌شود به بسیاری از روحیات کارکنان آنان دست یافت.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی افزود: برای تزئینات و تجهیز مسجد دانشگاه تاکنون بیش از 150 میلیون تومان هزینه شده و به گفته شاهدان و مهمانان کشوری مسجد دانشگاه هم از لحاظ ظاهر و هم از منظر حضور نمازگزاران نسبت به بسیاری از مساجد مشهور  برتر است.
وی تصریح کرد: خوابگاه‌های دانشجویی نیز به نمازخانه مجهز شده و فضاسازی خوبی نیز در این مکان صورت گرفته است.
مدبر افزود: خانه فرهنگ به لحاظ مسأله رسانه‌ای و تبلیغات نماز تکمیل شده است به گونه‌ای که همه روزه قبل از اذان ظهر به مدت 15 دقیقه ندای قرآن از طریق بلندگوهای تعبیه شده، پخش می‌شود و سپس اذان گفته شده و بعد آن ادعیه و تزکیه‌ها پخش می‌شود که این روند تجهیز در سایر ساختمان‌ها و دانشکده‌های دانشگاه نیز در حال پیگیری است.
captcha