راه‌اندازی مرکز مشاوره در سازمان دارالقرآن الکریم
کد خبر: 3507334
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
قره‌شیخلو خبر داد:

راه‌اندازی مرکز مشاوره در سازمان دارالقرآن الکریم

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس سازمان دارالقرآن الکریم از راه‌اندازی مرکز مشاوره در این سازمان طی سال جاری خبر داد.

مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ضمن اعلام خبر راه‌اندازی مرکز مشاوره در سازمان دارالقرآن الکریم طی سال جاری، گفت: این مرکز حدود چهار سال است که فعالیت خود را به صورت غیر رسمی آغاز کرده است تا پس از آشنایی با مشکلات مردم و جامعه، فعالیت خود ر ا به طور رسمی آغاز کند.
وی افزود: طی چهار سال گذشته که مرکز مشاوره به صورت غیر رسمی فعالیت داشت، نزدیک به پنج هزار مراجعه‌کننده در حوزه‌های مختلف داشتیم و با توجه به اینکه استناد بیشتر مراکز مشاوره به کتاب‌ها و روش‌های غربی است، استناد ما در این مرکز به متون دینی، احادیث و آیات قرآن است.
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم یادآور شد: راه‌اندازی مرکز مشاوره سازمان دارالقرآن الکریم دو مرحله دارد که مرحله اول کسب مجوزهای قانونی است و این کار تا پایان شهریورماه انجام می‌شود و مرحله دوم راه‌اندازی مرکز است که اگر مشکل خاصی پیش نیاید بنا داریم این مرکز را در نیمه دوم امسال به صورت رسمی راه‌اندازی کنیم.
وی در ادامه عنوان کرد: این مرکز مشاوره برای آغاز در محل سازمان دارالقرآن الکریم راه‌اندازی می‌شود و با توجه به پشتوانه چهارساله‌ای که داریم بنا داریم مراکز مشابه و شعب آن را در تهران و دیگر استان‌ها نیز راه‌اندازی کنیم.
قره‌شیخلو در پایان گفت: فعالیت مرکز مشاوره سازمان دارالقرآن الکریم در فاز اول به صورت حضوری خواهد بود اما در مراحل بعدی تلاش داریم بخش‌های غیر حضوری را نیز در دستور کار قرار داده و این بخش‌ها را نیز راه‌اندازی کنیم. 
captcha