همدلی مسئولان لازمه ارائه خدمات مطلوب به مردم است
کد خبر: 3508073
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
حاجی‌زاده:

همدلی مسئولان لازمه ارائه خدمات مطلوب به مردم است

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت:‌ وجود همدلی و هماهنگی بین مسئولان ارشد استان شرط لازم ارائه خدمات مطلوب به مردم مومن و ولایتمدار فارس است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، همزمان با ماه مبارک رمضان، جمعی از مسئولان ارشد استان فارس طِی یک دیدار صمیمانه با فرمانده و مسئولان  سپاه فجر دیدار کردند که بعد از آن مراسم افطار میهمان سپاه فجر بودند.
آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس، علی القاصی رئیس کل دادگستری فارس، امیر سامانی فرمانده ارشد ارتش در استان فارس و محمد تقی سهرابی مدیرکل صدا  و سیمای فارس تعدادی از مسئولان حاضر در این دیدار صمیمانه بودند.
حجت الاسلام محمد حاجی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در حاشیه این دیدار با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای تقویت ارتباط الهی با پروردگار عالم، اُنس با قرآن، و تقویت همدلی و همبستگی بین بندگان خداست.
وی با تاکید بر اینکه وجود همدلی و هماهنگی بین مسئولان ارشد استان شرط لازم ارائه خدمات مطلوب به مردم مومن و لایتمدار فارس است، گفت: استان فارس برای فتح قله‌های پیشرفت و حرکت در مسیر توسعه اسلامی به مسئولانی متعهد، انقلابی و دلسوز و تلاش نخبگان جوان نیازمند است.
حاجی‌زاده با بیان اینکه برگزاری نشست‌های صمیمانه بین مسئولان ارشد استان یکی از راه‌های ایجاد همدلی است، گفت: سپاه فجر فارس به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با هدف تقویت همدلی و ارتباط صمیمانه بین مسئولان ارشد استان، این نشست صمیمی را برگزار کرده است.
وی برگزاری نشست‌های صمیمانه را عامل هماهنگی بین مسئولان استان دانست و اضافه کرد: همکاری مسئولان برای تحقق و دستیابی به اهداف والای انقلاب اسلامی موضوعی غیرقابل چشم‌پوشی است. اگر تلاش، هماهنگی و همدلی مسئولان فارس در راستای کسب رضای خداوند و خدمت به مردم باشد، خداوند نیز برکاتش را بر این استان نازل می‌کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در پایان ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای توجه به امور مردم و محرومان جامعه دانست و افزود: مسئولان نقش اصلی را در پیگیری حقوق محرومان جامعه و یاری رساندن به ایشان برعهده دارند و یکی از اثرات روزه‌داری نیز همین تقویت حس همدری و یاری رساندن به نیازمندان است.
captcha