برگزاری مسابقه عكاسی «میهمانی خدا»
کد خبر: 3508488
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

برگزاری مسابقه عكاسی «میهمانی خدا»

گروه اجتماعی: همزمان با ماه مبارک رمضان فراخوان مسابقه‌ عکاسی «میهمانی خدا» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از خوزستان، لیلا رحمانیان، مسئول کانون شماره 5 اهواز با اعلام این خبر گفت: مسابقه عکاسی «میهمانی خدا» به‌منظور دعوت عمومی از کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال برای ارسال آثار عکاسی با تلفن همراه یا دوربین عکاسی با موضوع ماه مبارک رمضان طراحی شده است.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 5 اهواز در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود، از کودکان نوجوانان خواسته است ضمن شرکت در این مسابقه و بهره‌مندی از جوایز آن، با دقت و حساسیت بیشتر به موضوعات مرتبط با رمضان بیندیشند.

رحمانیان با اشاره به این‌که موضوع‌های پیشنهادی این مسابقه سفره افطار، سحری، پختن نذری، مراسم شب احیا، جمع خوانی قرآن، نماز جماعت و ... است اضافه کرد: هیچ محدودیتی در انتخاب فن عکاسی نیست و علاقه‌مندان شرکت در این مسابقه نباید از قاب دور عکس، متن و آرم روی عکس و... استفاده کنند.

وی با بیان این‌که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ایمیل kpf_ahvaz@yahoo.com حداکثر سه اثر به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند یادآور شد: آخرین مهلت شرکت در این مسابقه تا عید سعید فطر است و برگزیدگان 14 مرداد به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) معرفی خواهند شد.

captcha