ایكنای خوزستان 10 ساله شد
کد خبر: 3508891
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

ایكنای خوزستان 10 ساله شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: خبرگزاری قرآنی در استان خوزستان 10 ساله شد و ضمن ادامه همه فعالیت‌های خود در راستای معرفی چهره‌های قرآنی و رساندن پیام انسان‌ساز قرآن كریم، از همه نخبگان، فعالان، علاقه‌مندان و مخاطبان عرصه قرآن کریم به منظور پیشبرد این هدف بلند یاری می‌جوید تا با همفکری بیشتر به این مهم دست یابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا)از خوزستان، 10 سال از افتتاح ایكنای خوزستان گذشت.

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در سال 85به صورت رسمی خبرگزاری ایكنا در استان خوزستان فعالیت خود را آغاز كرد.

ایكنای خوزستان به عنوان نخستین شعبه استانی یك سال پس از افتتاح خبرگزاری قرآنی در مركز افتتاح شد.

فعالیت‌های ایکنای خوزستان در هفت گروه فعالیت‌های قرآنی، سیاسی، اندیشه، اجتماعی، هنر، فضای مجازی و عکس شامل می‌شود که ارتباط مؤثر خبری با نهادها دولتی و عملکرد مردمی خودجوش در این قالب‌ها گنجانده می‌شود.

خبرگزاری قرآنی در خوزستان با توجه به نیاز فكری جامعه و همچنین برخورداری استان از ظرفیت‌های برجسته قرآنی از علما تا حافظان و قاریان و مبتهلان و گروه‌های تواشیح با تهیه گزارش‌های گوناگون و جامع رسالت خبری خود را به انجام رسانده است.

بازگویی نمایی از زندگانی علمای بزرگ و برجسته استان، پوشش اخبار و پرداختن به زندگی شهدا به ویژه شهدای كربلاي خوزستان، شهداي فاجعه منا و نيز شهداي مدافع حرم اهل‌بیت(ع) در استان خوزستان از مراسم تشییع و خاكسپاری تا گفت‌وگو با خانواده، دوستان و همرزمان، تهیه گزارش از زندگی فردی، قرآنی و كاری فعالان قرآنی از جمله این اقدامات در ایكنای خوزستان بوده است.

همچنین پوشش اخبار قرآنی و مذهبی در استان خوزستان، ارتباط مطلوب با بزرگان قرآني جهان اسلام و نيز با كشورهای عربی همسایه و بازتاب حضور فعالان قرآنی در آن كشورها، ارتباط مطلوب با دانشگاه‌های استان خوزستان و قشر دانشجو از دیگر فعالیت‌های ایكنا است.

بررسی مشکلات قرآنی استان، معرفی مفاهیم قرآن کریم در سطح درک عمومي، پوشش خبری مهم‌ترین اخبار قرآنی استان، تعامل صحیح با نهادها و ادارات دولتی، حضور در مجامع فعالان قرآنی به صورت حقیقی و مجازی، پیگیری مشکلات قرآنی مردم، پوشش مسابقات مختلف قرآنی در سطوح استانی و کشوری از جمله کارکردهای خبرگزاری ایکنا خوزستان بوده است. همچنین این خبرگزاری معرفی چهره‌های گمنام قرآنی در عرصه رسانه را دنبال می‌کند.

حضور همواره فعالان قرآنی در تحریریه ایكنای خوزستان، راه‌اندازی جامعه قرآنی و پوشش كامل اخبار مربوط به آن، برقراری ارتباط مطلوب با مدیران ارشد استان خوزستان، برگزاري ميزگردهاي علمي و به روز و نيز تهیه گزارش‌های تفصیلی از موضوعات مورد علاقه مردم و ... تنها گوشه اي از فعاليت‌هاي اين خبرگزاري است.

خبرگزاری ایکنای خوزستان در آغاز ده سالگی با تکیه بر قدرت بی انتهای الهی، ائمه اطهار(ع) و کلام وحی برآن است تا ضمن معرفی چهره‌های بزرگ استان، بیان پیام‌های انسان‌ساز قرآن كریم و معرفی جایگاه قرآنی استان خوزستان، دین خود را به این كتاب مقدس و نبی مكرم اسلام(ص) پیام‌آور عدالت و دوستی و اهل بيت عصمت و طهارت(ع) ادا كند.

در این میان ایكنای خوزستان و همچون گذشته از همه نخبگان، فعالان، علاقمندان و مخاطبان عرصه قرآن کریم به منظور پیشبرد این هدف بلند یاری می‌جوید تا با همفکری بیشتر به این مهم دست یابد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۴
0
0
ان شاءالله همیشه در سایه قرآن پیروز و سربلند باشيد
علاقه مند قرآنی
|
Germany
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۷:۲۱
0
0
سلام

تبریک میگم

من معمولا هر روز سایت ایکنا خوزستان رو نگاه میکنم و واقعا سایت و اطلاع رسانی عالیی دارین
دست همه درد نکنه

راستی چه جوری میشه تو ایکنا استخدام بشیم؟

یه پیشنهاد یک لینک دایمی در سایت ایجاد کنید مخصوص معرفی مسابقات عمومی قرآنی خوزستان که هم اطلاع رسانی منسجم تر باشه هم شرکت کننده ها بیشتر بشن و بهتر استفاده کنند
captcha