آغاز دوره‌های قرآنی مؤسسه یاسین مشهد
کد خبر: 3509357
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

آغاز دوره‌های قرآنی مؤسسه یاسین مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره‌های طرح اوقات فراغت تابستانی مؤسسه قرآنی یاسین از اول تیرماه با محوریت انس با قرآن، دانستنی‌های اخلاقی، اعتقادی، عملی و همچنین مهارت‌های کاربردی آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مؤسسه قرآنی یاسین با 15 سال سابقه آموزشی و استفاده از اساتید مجرب طرح اوقات فراغت تابستان را با محوریت انس با قرآن، دانستنی‌های اخلاقی، اعتقادی، عملی و همچنین مهارت‌های کاربردی برگزار می‌کند.
این کلاس‌ها با مسابقه، بازی و سرگرمی گروهی شامل تیراندازی، امداد آب، بازی با کلمات، پینگ‌پنگ، جدول دیجیتال، جشن بادکنک‌ها و ... همراه است؛ همچنین سلسله‌ نشست‌های ویژه والدین با محوریت سواد رسانه‌ای، بازی‌های رایانه‌ای و تربیت دینی و جنسی فرزندان برگزار می‌شود.
مؤسسه قرآنی یاسین طرح نشاط معنوی را نیز با هدف ایجاد انس با قرآن، انگیزه برای آشنایی با آموزه‌های اسلامی، استحکام پایه‌های اعتقادی و شناخت شبهات روز برنامه‌ریزی کرده است.
در این طرح دوره‌های تربیت معلم قرآن کریم در رشته‌های مختلف، مهارت‌های زندگی و کارگاه‌های تخصصی نماز ویژه نوجوانان و بزرگسالان، حلقه‌های معرفت ویژه نوجوانان و برنامه‌های تفریحی و ورزشی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
ثبت‌نام در طرح اوقات فراغت تابستانی مؤسسه قرآنی یاسین که پایان خردادماه اعلام شده بود، با توجه به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد تا آخرین روز برگزاری نمایشگاه، یعنی دوم تیرماه ادامه دارد اما باید توجه داشت کلاس‌ها از ابتدای تیرماه آغاز شده است.
یادآور می‌شود، علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره‌های 05137260437 و 05137263216 تماس گرفته و یا به آدرس خیابان آبکوه، بین 23 و 25، پلاک 615 مراجعه کنند.

captcha