مسابقه قرآنی آستان علوی برای کاربران فیس‌بوک
کد خبر: 3509414
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

مسابقه قرآنی آستان علوی برای کاربران فیس‌بوک

گروه بین‌الملل: دومین دوره مسابقات قرآن رمضانیه از طریق شبکه اجتماعی فیس‌بوک به همت کادر رسانه‌ای دارالقرآن الکریم آستان مقدس علوی در حال برگزاری است.

مسابقه قرآنی آستان علوی برای کاربران فیس‌بوک
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دارالقرآن آستان علوی، این مسابقات برای دومین سال متوالی در ماه مبارک رمضان و به همت کادر رسانه‌ای دارالقرآن وابسته به بخش امور دینی آستان امام علی(ع) برگزار شده است.
فعال‌سازی شبکه‌های اجتماعی در زمینه برنامه‌ها، مسابقات و فعالیت‌های قرآنی و بهره‌گیری از فرصت ماه مبارک رمضان برای گسترش فرهنگ قرآنی از اهداف برپایی این رقابت‌ها به‌شمار می‌رود.
در این مسابقات هر هفته پرسش‌هایی قرآنی با موضوع تلاوت‌‌ها، مقامات قرآنی، لحن و مضامین تفسیری قرآن از طریق صفحه رسمی دارالقرآن آستان علوی در شبکه اجتماعی فیسبوک ارائه می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این صفحه، به این پرسش‌ها پاسخ دهند.
استقبال زیاد کاربران از نسخه نخست این مسابقه در سال گذشته، کادر رسانه‌ای دارالقرآن آستان مقدس علوی را به ادامه برگزاری این مسابقات ترغیب کرد.
به سه نفر برتر این مسابقه جوایز مادی اهدا می‌شود که به نفر نخست 250 هزار، نفر دوم 200 هزار و نفر سوم 100 هزار دینار عراقی جایزه اهدا خواهد شد.
یادآور می‌شود، دارالقرآن کریم آستان مقدس علوی، برنامه‌های جامع و متنوعی برای احیای ایام و شب‌های ماه رمضان در نظر گرفته که ختم گروهی قرآن و محافل انس با قرآن در داخل و خارج از شهر نجف از جمله این برنامه‌ها است.
هنادی جمعه‌ فلاحیه
captcha