استقبال بی‌نظیر مردمی از گروه بین‌المللی تواشیح طارق در دارالسلام
کد خبر: 3509823
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

استقبال بی‌نظیر مردمی از گروه بین‌المللی تواشیح طارق در دارالسلام

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول گروه بین‌المللی همخوانی و مدیحه‌سرائی طارق تبریز اظهار کرد: اجرای برنامه در محافل قرآنی ویژه ماه رمضان در شهر دارالاسلام تانزانیا توسط گروه طارق با استقبال بی‌نظیر از جانب مردم این کشور روبرو بود.

سیدمحمدحسین بلاغی، مسئول گروه بین‌المللی همخوانی و مدیحه‌سرائی طارق تبریز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه، این گرو‌ه امسال نیز در ماه مبارک رمضان در برنامه‌های قرآنی خارج از کشور حاضرشده‌ است، گفت: گروه تواشیح طارق از۱۵ رمضان به کشور تانزانیا اعزام شده‌ و به مدت دوازده روز در شهر دارالسلام تانزانیا، اجرای برنامه خواهد داشت.

وی افزود: در اولین اجرای گروه تواشیح طارق در شهر دارالسلام، استقبال بی‌نظیری از طرف مردم اهل تسنن و تشیع صورت گرفت و تمامی حاضرین با اشتیاق و جان دل به قطعه‌های آماده شده گوش فرا دادند.

بلاغی به 30 قطعه آماده شده برای اجرا در این کشور اشاره کرد و گفت: همخوانی قرآن، تواشیح و مناجات، مدح در وصف نبی اکرم(ص) و اهل بیت(ع) و همچنین اجرای قطعه بین‌المللی و زیبای اسماء الحسنی از بخش‌های دیگر این برنامه تدارک دیده شده خواهد بود.

captcha