کرسی تلاوت قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در مسجد صاحب‌الزمان(عج)
کد خبر: 3509966
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

کرسی تلاوت قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در مسجد صاحب‌الزمان(عج)

کانون خبرنگاران نبأ: کرسی تلاوت مجلسی قرآن کریم با حضور 9 نفر از قاریان بین‌المللی در دهه سوم ماه مبارک رمضان در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) نیروی هوایی برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) نیروی هوایی در دهه سوم ماه مبارک رمضان، بعد از اقامه نماز عصر میزبان 9 نفر از قاریان بین‌المللی است که در این مسجد به تلاوت قرآن کریم می‌پردازند.
بر اساس این گزارش، یک‌شنبه 6 تیر ماه مصادف با 20 رمضان محمدحسین سعیدیان، دوشنبه 7 تیرماه مصادف با 21 رمضان سعید طوسی، سه‌شنبه 8 تیرماه مصادف با 22 رمضان حسن حکیمی، به تلاوت قرآن می‌پردازند.
همچنین در روزهای چهارشنبه 9 تیر ماه مصادف با 23 رمضان وحید خزائی، پنج‌شنبه 10 تیرماه مصادف با 24 رمضان دکتر قاسم رضیعی در این مسجد به تلاوت قرآن می‌پردازند.
لازم به ذکر است که روز جمعه 11 تیرماه مصادف با 25 رمضان کرسی تلاوتی در این مسجد برگزار نمی‌شود.

براساس این گزارش، شنبه 12 تیرماه مصادف با 26 رمضان محمد کاظمی، یک‌شنبه 13 تیرماه مصادف رمضان 27 رمضان حسین رستمی و در روز دوشنبه 14 تیرماه مصادف با 28 رمضان مهدی عادلی به تلاوت قرآن می‌پردازند.
و خاتمه این کرسی تلاوت روز  سه‌شنبه 15 تیرماه مصادف با 29 رمضان است که  قاری بین‌المللی استاد احمد ابوالقاسمی در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) نیروهوایی به تلاوت قرآن می‌پردازد.


یادآور می‌شود: روزه‌داران و علاقمندان به کرسی تلاوت قرآن کریم می‌توانند به آدرس خیابان دماوند، مسیل جاجرود نرسیده به خیابان شورا مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) مراجعه کنند و از این مراسم باشکوه بهره‌مند شوند.
علیرضا برومند

captcha