اعلام فراخوان سومین همایش ملی فضای مجازی پاک
کد خبر: 3510203
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
از سوی دفتر تبلیغات حوزه انجام شد؛

اعلام فراخوان سومین همایش ملی فضای مجازی پاک

گروه حوزه‌های علمیه: فراخوان مقاله سومین همایش ملی فضای مجازی پاک از سوی معاونت فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حجت‌الاسلام روح الله رضوی، دبیر اجرایی سومین همایش ملی فضای مجازی پاک از ارسال فراخوان مقاله این همایش به برخی مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی کشور خبر داد.
وی با تشریح محورهای همایش گفت: از جمله محورهای همایش، دکترین فضای مجازی پاک، فضای مجازی، آسیب‌ها، تهدیدها و فرصت‌ها، فضای مجازی پاک، عناصر تأثیرگذار، فضای مجازی پاک، قوانین و سنت‌های ملی و دینی، فناوری در خدمت فضای مجازی پاک، فضای مجازی پاک و تولیدات فرهنگی است.
رضوی افزود: پژوهشگران و فضلای دانشگاهی و حوزوی می‌توانند از تاریخ اول تیرماه تا پایان مهر ماه سال جاری به ارسال چکیده مقالات خود اقدام و همینطور از ابتدای مهرماه تا پایان آبان ماه باید اصل مقالات خود را ارسال کنند.
وی گفت: این همایش که امسال از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد از تمامی پژوهشگران و فضلای دانشگاهی و حوزوی دعوت می‌کند تا جهت ارائه راهکارها و پژوهش‌های علمی خود حضوری فعال داشته باشند.
دبیر سومین همایش ملی فضای مجازی پاک اظهار کرد:‌ زمان برگزاری این همایش اسفند ماه سال جاری خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به پایگاه اینترنتی این همایش (www.famp۲۰۱۷.ir) مراجعه کنند.
همچنین حجت‌الاسلام مهدی کریم‌ از ایجاد پایگاه اینترنتی به آدرس (www.famp2017.ir) برای ارسال چکیده مقالات و آثار محققان خبر داد.
سرپرست اداره همایش‌های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند اخبار و اطلاعیه‌های آن را از این سایت دریافت کنند.
کریم‌زاد با اشاره به دیگر امکانات پایگاه سومین همایش ملی فضای مجازی پاک اظهار داشت: در این سایت علاوه بر امکان عضویت و استفاده از امکانات خاص کاربری از جمله مطالعه و دریافت مقالات علمی مربوط به فضای مجازی، امکان ارتباط مستقیم با دبیر همایش نیز وجود دارد.
وی گفت: این پایگاه اینترنتی به صورت واکنش گرا طراحی شده و در همه دستگاه‌ها اعم از رایانه، تبلت و گوشی همراه قابل مشاهده است.
دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی سومین همایش فضای مجازی پاک افزود: در آینده امکان پخش زنده برخی نشست‌ها و درنهایت پخش زنده خود همایش در این پایگاه اینترنتی فراهم خواهد شد.
captcha