گردهمایی پیروان ادیان در ضیافت افطار سن‌دیه‌گو
کد خبر: 3510302
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶

گردهمایی پیروان ادیان در ضیافت افطار سن‌دیه‌گو

گروه بین‌الملل: مرکز اسلامی سن دیه‌گو در ایالت کالیفرنیا با برپایی ضیافت افطار، پیروان ادیان مختلف را گرد هم آورد.

انگلیسی/ مراسم افطار بین‌ادیان در سن‌دیه‌گو برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «SanDiego Tribune»، در میان شرکت‌کنندگان مأموران اجرای قانون، مقامات و روحانیون ادیان مختلف نیز حضور داشتند.
امام طاها حسن، مدیر مرکز اسلامی سن دیه‌گو گفت: امیدواریم این سنت زیبا همچنان باقی بماند و توسعه پیدا کند؛ زیرا فرصتی برای ساخت و تقویت روابط ما است.

وی افزود: مسلمانان در این ماه با تحمل سختی برای ارتقا و استحکام رابطه معنوی خود با آفریدگار تلاش می‌کنند.

امام طه حسن گفت: امسال ما در حالی گرد هم آمده‌ایم که کشورمان در حال مشاهده موج بی‌سابقه‌ای از اسلام‌هراسی و اقدامات نفرت‌آمیز علیه اقلیت‌ها است.
وی افزود: اما راهی که ما برگزیده‌ایم همبستگی و حمایت از یکدیگر است. ممکن است ما با هم موافق نباشیم؛ اما وقتی صحبت حقوق بشر و حقوق مدنی است، هنگامی که صحبت از عزت انسانی است، ما گزینه‌ای جز ایستادن در کنار هم نداریم.

در این گردهمایی با اهدای جوایزی از پیروان ادیان مختلف به خاطر ایستادگی و همبستگی با جامعه مسلمانان قدردانی شد.

به گفته رهبران مسلمان سن دیه‌گو آمار دقیقی در مورد تعداد مسلمانان این منطقه وجود ندارد؛ اما در سال‌های اخیر جمعیت مسلمانان 179 درصد افزایش داشته است.

رمضان امسال در زمانی واقع شده که انتقادات علیه اسلام و مسلمانان به خاطر اقدامات تروریستی گروه‌هایی ضداسلامی مانند داعش شدت گرفته است.

مسلمانان سراسر آمریکا از جمله مرکز اسلامی سن‌ دیه‌گو با برگزاری برنامه‌های مختلف تلاش می‌‌کنند حقیقت اسلام و فرهنگ‌های مسلمانان را به مردم معرفی کنند.

captcha