فعالیت ۲۶۳ مبلغ و بانوی مبلغ در سنندج
کد خبر: 3510540
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

فعالیت ۲۶۳ مبلغ و بانوی مبلغ در سنندج

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از فعالیت ۲۶۳ مبلغ و بانوی مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان در سنندج خبر داد.

 حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: ۲۶۳ مبلغ و مبلغه در ۱۹۳ مسجد، ۴۰ خوابگاه دانشجویی ویژه اهل تسنن و ۳۰ خوابگاه ویژه اهل تشییع در ماه مبارک رمضان به امر خطیر تبلیغ مشغولند.

وی افزود: ۱۹۳ ماموستا به صورت ثابت در ۱۹۳ مسجد در کنار ۷۰ مبلغ و مبلغه در خانقاه ها، هیئت‌های مذهبی و خوابگاه‌های دانشجویی به صورت ثابت و گردشی به تبلیغ آموزه‌های دینی و نشر معارف اسلامی به روش سخنرانی و چهره به چهره می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: مهم‌ترین مسائل مورد بحث در ایام تبلیغ در ماه مبارک رمضان، اعمال ماه رمضان، احکام روزه دعاهای ویژه این ماه ارتباط روزه و سلامتی است.

وی یادآور شد: ترغیب مؤمنین به مستحبات، بیان پاداش اخروی و آثار و برکات دنیوی، احیای شب قدر،آثار و برکات اجتماعی روزه داری، نقش روزه در سالم سازی فضای معنوی و آرامش روانی خانواده‌ها، مباحث مربوط به خودسازی، غفلت‌زدایی و اعمال و فضایل ماه رمضان از دیگر مطالب قابل ارائه در ماه مبارک است.

captcha