کتاب وظایف امت نسبت به قرآن و عترت(ع) منتشر شد
کد خبر: 3510674
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

کتاب وظایف امت نسبت به قرآن و عترت(ع) منتشر شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: کتاب وظایف امت نسبت به قرآن و عترت(ع) تألیف حجت‌الاسلام مهدی مقامی، به همت مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد و با حمایت شورای عالی قرآن منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، کتاب وظایف امت نسبت به قرآن و عترت(ع) تالیف حجت‌الاسلام مهدی مقامی، به همت مؤسسه تدبر در قرآن وسیره مشهد و با حمایت شورای عالی قرآن منتشر شد.
بنا بر این گزارش در این کتاب مجموعه وظایف یک انسان مسلمان نسبت به قرآن و عترت در سه لایه وظایف معرفتی، احساسی و رفتاری تبیین شده، که در پشت جلد این کتاب آمده است، مبدا و مقصد خداست و نقشه رسیدن به مقصد، قرآن است. رهبران و مجریان به حق این نقشه، پیامبر و اهل‌بیت(ع) هستند، رسیدن به مقصد در گرو شناخت صحیح نقشه و راهنما و عمل بر پایه تعالیم آن‌هاست.
در این نوشتار نگاهی گذرا به مجموعه وظایف و حقوق امت اسلامی نسبت به قرآن و عترت(ع) صورت گرفته است.
یادآور می‌شود، این کتاب در تیراژ 2 هزار نسخه و با قیمت 70000 ریال در قطع وزیری و ‌در 112 صفحه توسط انتشارات تدبر در قرآن وسیره روانه بازار شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه کتاب به انتشارات موسسه فرهنگی تدبر در قرآن و سیره مشهد واقع در میدان ده دی، خیابان رازی، نبش رازی 8 مراجعه و یا با شماره 9 - 38552408 - 051 تماس بگیرند.
captcha