متن و صوت دعای بیست و یکمین روز ماه رمضان + دانلود
کد خبر: 3510730
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

متن و صوت دعای بیست و یکمین روز ماه رمضان + دانلود

گروه فضای مجازی: متن و صوت دعای روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان به همراه دریافت فایل در اختیار کاربران قرار داده شد.

متن و صوت دعای بیست و یکمین روز ماه رمضان + دانلود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) دعای روز بیست و یکم ماه رمضان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ الى مَرْضاتِكَ دلیلاً ولا تَجْعَل للشّیْطان فیهِ علیّ سَبیلاً واجْعَلِ الجَنّةِ لی منْزِلاً ومَقیلاً یا قاضی حَوائِجَ الطّالِبین؛ خدایا قرار بده برایم در آن به سوى خوشنودی‌هایت راهنمایى و قرار مده شیطان را در آن بر من راهى و قرار بده بهشت را برایم منزل و آسایـشگاه اى برآورنده حاجت‌هاى جویندگان».

شرح دعاي روز بيست و يكم ماه مبارك رمضان

در دعای توسل 14 حجت خدا را قسم می­دهیم و از آنان استمداد می­جوییم. ائمه هدی چراغ راه بشریتند و دلیل و راهنمای همه. در دعای امروز از خدای خویش می­خواهیم راهنمایی برای کسب رضایت در پیش راهمان قرار دهد. خداوندی که چگونه بودن و تلاش برای الهی شدن انسان را ازو خواسته، «راه» وصال و «راهنما» را هم مشخص کرده است.

صحبت­ها و راهنمایان الهی آشکار و نهانند.

خداوند عقلی در نهاد بشر قرار دهده تا نیک و بد را بشناسد. انبیا را فراتر از اندیشه بشری به جمع انسان­ها فرستاده تا راه آسمان­ها را بنمایانند.

اولیای الهی نیز در این راه به مدد آدمی می­آیند تا در جایی اگر پای خرد در گل وسواس و تحیر مانده، دست عقل را بگیرند و او را به راه درست و صراط­المستقیم هدایت باز آرند.

قرآن نیز راهنمای دیگری است از سوی خداوند و منشوری برای هدایت بشر اما نمی­توان بی­همرهی خضر این مرحله را طی کرد و باید از خطر گمراهی ترسید!

زیارت جامعه کبیره، ائمه هدی را مشعل هدایت و نشان­های تقوا می­خواند... اکنون که در این روزها از خداوند راهنما می­طلبیم خوب است آشتی دوباره­ای با این حجج ظاهری و باطنی داشته باشیم و به ریسمان لطفشان چنگ اندازیم تا با مدد این کشتی­های نجات از غرقاب گناه و هستی مادی خود را برهانیم.

کاربران برای دریافت فایل متن و صوت دعای روز بیستم و یکم ماه مبارک رمضان می‌توانند اینجا را کلیک کنند!

captcha