برگزاری 7 محفل قرآنی در شب 23 ماه رمضان
کد خبر: 3510899
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

برگزاری 7 محفل قرآنی در شب 23 ماه رمضان

گروه فعالیت‎های قرآنی: معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه استان قم از برگزاری هفت برنامه قرآنی، امشب در شب بیست و سوم ماه رمضان در نقاط مختلف استان قم خبرداد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی در گفت وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: یکی از مهمترین برنامه‎های اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قم، در ماه رمضان، برگزاری محافل قرآن کریم در سطح استان قم بوده است.
وی افزود: در این مدت چهار محفل قرآنی در قم برگزار شده و  هفت محفل دیگر نیز با حضور قاریان مصری و بین المللی، امروز هشتم تیرماه مصادف با ۲۲ رمضان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه بیان کرد: در روز ۲۶ ماه مبارک رمضان مصادف با ۱۲ تیرماه سه محفل قرآنی در امام‌زاده علی بن جعفر(ع) و مسجد حضرت زینب(س)  با حضور سید جواد حسینی از قاریان بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.
وی از برگزاری طرح تدبر در قرآن در طول ماه مبارک در استان قم خبرداد و افزود: علاوه بر این برنامه، دوره‌های تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
عزیزی از برگزاری مراسم جز خوانی قرآن کریم در ۱۰ امام زاده خبرداد و گفت: این محفل نورانی در سطح شهر قم نیز در 6 بقعه متبرکه با حضور گسترده مردم و به خصوص نسل جوان در حال برگزاری است.
captcha