همایش تکریم از چهره‌های قرآنی مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 3510951
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
در قائم‌شهر؛

همایش تکریم از چهره‌های قرآنی مازندران برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: همایش تکریم از چهره‌های قرآنی استان مازندران روز 10 تیرماه در شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود.

صفا رنجبر، مدیر مؤسسه قرآن و عترت گنجینه نور شهرستان قائم‌شهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: به همت مؤسسه گنجینه نور شهرستان قائم‌شهر و با همکاری دیگر نهادهای این شهرستان، همایش تکریم از چهره‌های قرآنی استان مازندران روز پنجشنبه، 10 تیرماه در قائم‌شهر برگزار خواهد شد.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت گنجینه نور شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه این مراسم از ساعت 18:30 روز 10 تیرماه آغاز شده و تا مراسم افطار نیز ادامه دارد، اظهار کرد: در این مراسم همچنین، آیت‌الله معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرف‌خوانی،‌ معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه به سخنرانی خواهند پرداخت.

وی افزود: همچنین، در این مراسم، از 7 نفر از فعالان و پیشکسوتان قرآنی استان مازندران، خانواده دو نفر از فعالان قرآنی مرحوم شده و نیز 5 نفر از فعالان قرآنی جوان استان مازندارن تجلیل خواهند شد.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت گنجینه نور شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: برنامه‌های قرائت، تواشیح، مناجات‌خوانی و نیز برنامه ترتیل‌خوانی که به طور مستقیم از شبکه مازندران پخش خواهد شد نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این مراسم معنوی اجرا خواهد شد.

رنجبر در پایان تصریح کرد: برنامه تلاوت آیات کلام‌الله مجید نیز با حضور قاریان ممتاز کشوری و استانی در این همایش در نظر گرفته شده است که ان‌شاءالله اجرا خواهد شد.

captcha