معیارهای داوری مقالات علمی و پژوهشی همایش گفتگو و مناظرات رضوی مشخص شد
کد خبر: 3510965
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

معیارهای داوری مقالات علمی و پژوهشی همایش گفتگو و مناظرات رضوی مشخص شد

گروه هنر: دبیر اجرایی همایش ملی علمی و پژوهشی گفتگو و مناظرات رضوی گفت: معیارهای داوری مقالات علمی و پژوهشی همایش گفتگو و مناظرات رضوی مشخص و بزودی اعضای هیئت داوران نیز اعلام خواهد شد.

سعید نوریان، دبیر اجرایی همایش ملی علمی و پژوهشی گفتگو و مناظرات رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل،گفت: ٢ کارگاه تخصصی با همکاری حوزه و دانشگاه با هدف واکاوی و بررسی محورها و موضوعات همایش با حضور اعضای اتاق فکر همایش تشکیل خواهد شد.
 وی با اشاره به اینکه معیارهای داوری مقالات علمی و پژوهشی همایش گفتگو و مناظرات رضوی مشخص شده است، تصریح کرد: این محور ها در نشست اعضای اتاق فکر همایش به تصویب رسیده و بزودی اعضای هیئت داوران نیز اعلام خواهد شد.
 نوریان با بیان این مطلب که تاکنون بیش از ٨٥  نفر از پژوهشگران برجسته کشور در این همایش ثبت نام کرده اند، خاطر نشان کرد: تاکنون ٢٢ مقاله پژوهشی به دبیرخانه همایش رسیده و  همه محققان و پژوهشگران  تا ١٥ شهریور ماه فرصت ارسال آثار پژوهشی خود را به دبیرخانه همایش دارند.
 این مقام مسئول با تاکید بر اینکه استقبال عموم پژوهشگران کشور از همایش ملی علمی و پژوهشی گفتگو و مناظرات رضوی بسیار خوب است، افزود: علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی hptt://ardebil.shamstoos.ir و یا www.ardebil.farhang.gov.ir مراجعه کنند.
 دبیر اجرایی همایش ملی علمی و پژوهشی گفتگو و مناظرات رضوی با اعلام این مطلب که محققان و و پژوهشگران سراسر کشور می توانند آثار خود را در ٢٥ صفحه به دبیرخانه همایش ارسال کنند، اظهار داشت: نگارش چکیده، مقدمه، ذکر منابع و ماخذ، ارتباط موضوع با محورهای همایش، رعایت روش های علمی تحقیق از جمله هدف، فرضیه ،طرح مسئله و نتیجه گیری، رعایت اصول نگارشی و پرداخت ادبی، نوآوری و ابتکاری بودن موضوع و کاربردی بودن مقاله از مهمترین معیارهای داوری آثار ارسالی خواهد بود.
نوریان با یادآوری این مطلب که مراسم اختتامیه این دوره ٢٨ مهرماه برگزار خواهد شد، ادامه داد: جواایز ارزنده ای همراه با تندیس همایش و لوح تقدیر به پژوهشگران برتر اهدا خواهد شد.
 مسئول نمایندگی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در استان  اردبیل با اشاره به این مطلب که سامانه پیامک ٢٠٠٠٣٧٦٧ آماده ارائه اطلاعات بیشتر به پژوهشگران و محققان است، عنوان کرد: آثار برگزیده در قالب کتابی چاپ و برای شرکت کنندگان ارسال خواهد شد.
captcha