فردا؛ آغاز رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی مسابقات «سفیر مهربانی»
کد خبر: 3511377
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

فردا؛ آغاز رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی مسابقات «سفیر مهربانی»

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر دهمین دوره مسابقات قرآن «سفیر مهربانی» از برگزاری مرحله نیمه نهایی این مسابقات در روزهای دهم و یازدهم تیرماه خبر داد.

سیدرضا سیدمهدی، دبیر دهمین دوره مسابقات قرآن «سفیر مهربانی» یادبود ابوشهید زنده‌یاد علی اربابی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: رقابت‌های مرحله نیمه نهایی دهمین دوره مسابقات سفیر مهربانی طی روزهای پنجشنبه و جمعه، دهم و یازدهم تیرماه در امامزاده پنج تن لویزان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات 246 شرکت‌کننده حضور داشتند، گفت: از این تعداد، 140 نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافته‌اند و علاوه بر این تعداد، 60 نفر از قاریان و حافظان قوی که مورد تأیید اساتید قرآن هستند اما در مرحله مقدماتی حضور نداشته‌اند نیز به جمع متسابقان مرحله نیمه نهایی اضافه می‌شوند و در مجمع حدود 200 نفر از قاریان و حافظان در این مرحله با هم رقابت می‌کنند.
سیدمهدی درباره برنامه رقابت‌های مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات در سه مقطع زیر 13 سال، 13 تا 18 سال و بالای 18 سال و در رشته‌های قرائت، حفظ و ترتیل برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: مسابقات در رشته حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و ترتیل از ساعت 15:30 تا 20:30 و مسابقات در رشته حفظ کل و قرائت تحقیق نیز از ساعت 22 تا دو بامداد برگزار می‌شود.
captcha