جشن سالانه رمضان در کالیفرنیا
کد خبر: 3511378
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

جشن سالانه رمضان در کالیفرنیا

گروه بین‌الملل: جشن سالانه رمضان توسط مرکز اسلامی «ارواین» واقع در شهر ارواین ایالت کالیفرنیای آمریکا با حضور پیروان ادیان مختلف برگزار شد.

انگلیسی/ جشن سالانه رمضان در کالیفرنیا با حضور پیروان ادیان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «OCRegister»، عاطف مهقوب، مدیر امور دینی مرکز اسلامی ارواین می‌گوید: دلیلی دارد که خدا همه ما را به یک شکل و با یک سیستم فکری خلق نکرده است.

وی می‌گوید: خدا انسان‌ها را متفاوت آفریده تا آن‌ها را امتحان کند که چگونه با یکدیگر رفتار می‌کنند و در این امتحان برنده کسی است که درها را به روی دیگران می‌گشاید و آن‌ها را می‌شناسد.

مهقوب در این ضیافت همچنین در مورد آیاتی در قرآن در مورد زیبایی تنوع انسان‌ها سخن گفت.

مقامات شهر ارواین و رهبران و پیروان ادیان مختلف در این ضیافت رمضانی که با هدف تحکیم روابط و شناخت انسان‌ها برگزار شد، شرکت داشتند.

شرکت‌کنندگان در این ضیافت، لحظه‌ای نیز برای قربانیان حادثه تیراندازی اورلاندو سکوت کردند و تا افطار در مورد تصورات نادرست در مورد مسلمانان سخن گفتند.

سپس با مسلمانان در مراسم نماز شرکت کردند یا نظاره‌گر آن شدند و بعد همراه با صدها مسلمان این منطقه افطار کردند.

احمد الملکی، رئیس هئیت مدیره مرکز اسلامی ارواین می‌گوید: حضور چنین جمعیتی نشان از آن دارد که عده زیادی می‌خواند اسلام را بشناسند و با وجود همه خبرها و گزارش‌های منفی تمایل دارند با مسلمانان ارتباط برقرار کنند.

captcha