انتصاب مسئول پیگیری اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در وزارت علوم
کد خبر: 3511466
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳

انتصاب مسئول پیگیری اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در وزارت علوم

گروه دانشگاه: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حكمی وحید احمدی، معاون پژوهش و فناوری این وزارت را به‌ عنوان مسئول پیگیری طرح‌های اقتصاد مقاومتی این وزارتخانه منصوب كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حكمی وحید احمدی، معاون پژوهش و فناوری این وزارت را به‌ عنوان مسئول پیگیری طرح‌های اقتصاد مقاومتی این وزارت منصوب كرد.

در حكم انتصاب وحید احمدی، بازنگری و اصلاح نظام آموزش عالی جهت ارزش‌آفرینی و كارآفرینی و طراحی الگوی تغییر و ارتقای نقش دانشگاه‌ها در حل مشكلات كلان دستگاهی و بنگاه‌های اقتصادی كشور به‌عنوان مأموریت اصلی مورد تأكید قرار گرفته است.

در ادامه این حكم آمده است: لازم است ضمن تدوین برنامه عملیاتی در چارچوب منشور پروژه‌ها طبق برنامه زمان‌بندی صورت پذیرد و به‌طور مستمر گزارش اقدام‌های به عمل آمده به دبیرخانه ستاد گزارش شود. در همین راستا تمامی معاونت‌ها و مدیران وزارت و دستگاه‌های تابعه همكاری و هماهنگی لازم را به عمل خواهند آورد.

یادآور می‌شود، این انتصاب در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی و براساس مصوبه جلسه مورخ 16/1/95 (هجدهمین جلسه) ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و به استناد مصوبه شماره 85001/ ت 52442 ه مورخ 31/6/94 هیئت وزیران صورت گرفته است.

captcha