آثار عفاف و حجاب در استحکام خانواده چیست؟
کد خبر: 3513474
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
در حرم رضوی بررسی می‌شود؛

آثار عفاف و حجاب در استحکام خانواده چیست؟

گروه اجتماعی: برنامه‌های فرهنگی مختلفی تحت عنوان «پای منبر حرم» با ایراد سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت رضا(ع)همزمان با نیمه دوم تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، برنامه‌های فرهنگی مختلفی همزمان با دهه اول شوال و نیمه دوم تیرماه، تحت عنوان «پای منبر حرم» با ایراد سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه و با حضور زائران و مجاوران در بارگاه منور حضرت رضا(ع) برگزار خواهد شد.
بنابر این گزارش، از جمله این برنامه‌های فرهنگی، بررسی آثار عفاف و حجاب در استحکام خانواده متعالی در حرم رضوی توسط حجت‌الاسلام مهدوی‌ارفع، استاد حوزه از دوشنبه، 22 تیرماه تا پنج‌شنبه، 24 تیرماه ساعت 11:45 در رواق امام خمینی(ره) به شمار می‌رود.
همچنین برنامه حقیقت بندگی با حضور حجت‌الاسلام سرلک، استاد حوزه از شنبه تا جمعه ساعت 4:10 صبح و برنامه سیره اهل‌بیت(ع) با حضور حجت‌الاسلام سید جعفر طباطبایی از اساتید حوزه شنبه تا پنج‌‌شنبه به جز دوشنبه، 21 تیرماه ساعت 11:30 در مسجد جامع گوهرشاد، ایوان مقصوره برگزار می‌شود.
بر این اساس، برنامه فرهنگی در سایه سار رضوان نیز با سخنرانی و بیان احکام ویژه بانوان هر روز ساعت 11:15 و 19:10 در رواق دارالحکمه حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج(ع) در نظر گرفته شده است.
برگزاری برنامه اسرار عبادت و فلسفه حجاب با حضور حجت‌الاسلام سرلک، استاد حوزه، شنبه تا جمعه ساعت 19:15، برنامه اخلاق زندگی با حضور حجت‌الاسلام محمدکاظم راشدیزدی، از اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان از شنبه تا دوشنبه ساعت 21 و حجت‌الاسلام میرلوحی، استاد حوزه سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت 21 در صحن جامع رضوی، از جمله این برنامه‌های فرهنگی حرم رضوی محسوب می‌شود.
بر اساس این گزارش، با حضور حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور شرح ادعیه، جمعه، 25 تیرماه ساعت 21 در صحن جامع رضوی برگزار می شود و برنامه سبک زندگی عفیفانه با حضور حجت‌الاسلام مهدوی‌ارفع، استاد حوزه از شنبه تا جمعه ساعت 18.45 در صحن انقلاب اسلامی برای عموم مردم تبیین خواهد شد.

captcha