ارسال ١٤٧ اثر به چهارمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی
کد خبر: 3513671
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

ارسال ١٤٧ اثر به چهارمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی

گروه فضای مجازی: دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال استان قزوین گفت: ١٤٧ اثر از سراسر کشور به چهارمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی ارسال شد.

اکبر اسکندری‌نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، با اعلام این خبر، گفت: استان قزوین در سال ٩٥ میزبان چهارمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که امیدواریم با اقدامات انجام شده شاهد حضور علاقه‌مندان به این عرصه از سراسر کشور باشیم.
وی افزود: در چهارمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی تاکنون ١٤٧ اثر ارسال شده که امیدواریم این آثار بتواند تأثیرگذاری لازم در زمینه‌های مختلف را داشته باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره بخش‌های مختلفی را مانند تارنمای اینترنتی و رسانه‌های برخط، نرم افزارهای همراه و هوشمند، نرم افزارهای چند رسانه‌ای، محتوای دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای و ... را شامل می‌شود.
دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی بیان کرد: تولیدات و آثار علاقه‌مندان در عرصه رسانه‌های دیجیتال و تولیدکنندگان این بخش از استان‌های متعدد و در زمینه‌های مختلف بر اساس فرخوان جشنواره است که این مهم نشان‌دهنده استقبال مطلوب علاقه‌مندان از این جشنواره است.
یادآور می‌شود، چهارمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی برای نخستین بار در چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در قزوین برگزار می‌شود.
captcha