اجرای مسابقه حفظ آیات قرآن با موضوع نماز در جهرم
کد خبر: 3513674
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

اجرای مسابقه حفظ آیات قرآن با موضوع نماز در جهرم

گروه اجتماعی: مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان جهرم در تشریح فعالیت‌های سه ماه گذشته این ستاد از اجرای مسابقه حفظ آیات قرآن با موضوع نماز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام شهیم، مسئول ستاد اقامه نماز جهرم امروز، 19 تیرماه به تشریح فعالیت‌های سه ماه گذشته این ستاد در این شهرستان پرداخت و از هماهنگی و اعزام مبلغ به مراكز تجمع مردم در شهر و روستاهای شهرستان جهرم با بهره‌گیری از روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارك رمضان خبر داد.
وی افزود: در این ایام از فرصت‌های پیش آمده به ویژه نمازهای جماعت و شب‌های احیای ماه مبارك در مساجد و حسینیه‌های شهرستان به خوبی استفاده شد.
شهیم، برگزاری مسابقه كتابخوانی با موضوع نماز در مساجد شهر جهرم به صورت حضوری و پیامكی و همچنین برگزاری مسابقه خاطره نویسی آثار نماز در زندگی فردی و اجتماعی را از دیگر اقدامات ستاد اقامه نماز جهرم برشمرد و ادامه داد: فراخوان شیوه‌های دعوت به نماز نوجوانان و جوانان، مسابقه پیام كوتاه نماز، مسابقه حفظ آیات قرآن با موضوع نماز و اجرای طرح زیباخوانی نماز با اولویت نوجوانان و جوانان از دیگر اقدامات این ستاد در سه ماهه سال جاری است.
وی همچنین از برگزاری كلاس‌های آموزشی طرح سفیران صبح، طرح منهاج، منادیان محمدی، قیام، طلایه‌داران نور و گفتمان خانواده مطهر در سطح شهرستان جهرم خبر داد.
captcha