مسئولان قضائی کشور در زمینه اختلاس‌های کلان رخ داده روشنگری کنند
کد خبر: 3513749
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
نماینده مردم ملایر:

مسئولان قضائی کشور در زمینه اختلاس‌های کلان رخ داده روشنگری کنند

گروه سیاسی: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید دستان پشت پرده اختلاس های 3 هزار میلیارد و 8 هزار میلیارد تومانی در دولت قبل را پنهان کرد، گفت: باید با مردم شفاف برخورد کرد بنابراین از مسئولان قضائی کشور انتظار داریم در زمینه اختلاس‌های کلان رخ داده روشنگری کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، محمد کاظمی شنبه 19 تیرماه در جلسه شوراي اداری شهرستان ملایر، اظهار داشت: پول‌های پرداخت شده به این افراد باید به بیت‌المال بازگردد و مسئولانی که موظف به نظارت به نحوه پرداخت حقوق‌ها بودند به علت کوتاهی خود باید استعفا بدهند.
وی با تأکید بر اینکه نباید دستان پشت پرده اختلاس های 3 هزار میلیارد و 8 هزار میلیارد تومانی در دولت قبل را پنهان کرد، افزود: باید با مردم شفاف برخورد کرد بنابراین از مسئولان قضائی کشور انتظار داریم در زمینه اختلاس‌های کلان رخ داده روشنگری کنند.
کاظمی با بیان اینکه اگر اعتماد مردم را نداشته باشیم هرگز کشور اداره نمی شود، بیان کرد: همه مسئولان و مدیران، کارگزاران و خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید در زمینه جلب اعتماد مردم تلاش کنند.
نماینده مردم ملایر در خانه ملت در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز همه مسئولان نظام برای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیج شده اند و همه فعالیت‌ها حول این محور می‌چرخد به گونه‌ای که در دولت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس جمهور شکل گرفته و هدف اصلی آن خلق حماسه‌ای ملی در این راستا است.
کاظمی ادامه داد: در همین زمینه ما باید بدانیم در کجای پازل توسعه اقتصادی کشور قرارگرفته‌ایم و باید سند راهبردی 20 ساله ملایر تدوین شود و همچنین باید یک نظرسنجی از افکار عمومی در زمینه نحوه عملکرد مسئولان ادارات صورت بگیرد.
وی با اشاره به اینکه این روزها بحث حقوق‌های نجومی، به اعتماد مردم لطمه زده است، گفت: متأسفانه رفتارهای ناصواب برخی مدیران، عملکرد 95 درصد سایر مدیران کشور را به زیر سوال برده است بنابراین جا دارد قوه قضائیه با کسانی که به بیت المال دست درازی کردند برخورد قانونی و قاطعانه داشته باشد.
نماینده ملایر در مجلس به تلاش های صورت گرفته برای بازگشایی کارخانجات تعطیل شده ملایر چون کارخانه فولاد جعفری اشاره و اظهارکرد: تعیین و انتخاب مدیری قوی، تأمین منابع مالی مورد نیاز و بازسازی کارخانجات تعطیل شده کار دشواری است اما در 3 ملاقاتی که با وزیر صنایع داشتیم این موارد پیگیری شد که امیدواریم با به نتیجه رسیدن برای شمار قابل توجهی از همشهریان اشتغالزایی شود.

کاظمی در پایان از عدم انعکاس مطلوب اخبار ملایر توسط صدا و سیمای مرکز استان همدان گلایه کرد و گفت: با توجه به شهرستان ویژه بودن ملایر انتظار می‌رود صدا و سیمای همدان نگاه ویژه‌ای به فعالیت مدیران و اخبار ملایر داشته باشد.
captcha