اعلام آخرین جزئیات یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان»
کد خبر: 3514118
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
میرزایی‌نسب خبر داد:

اعلام آخرین جزئیات یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان»

گروه فعالیت‌های قرآنی: آخرین جزئیات یازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان اعلام شد که ثبت نام این جشنواره از تیرماه آغاز شده و تا آذرماه که زمان برگزاری مرحله کشوری است، ادامه دارد.

مجتبی میرزایی‌نسب،‌ مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره‌های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در مورد یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، گفت: ثبت نام برای حضور در این جشنواره که از هفته‌های گذشته آغاز شده است تا روز 14 مردادماه ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، افزود: در این دوره از جشنواره در ثبت نام تغییرات عمده‌ای را به وجود آورده‌ایم و یکی از دلایل تمدید نشدن همین بحث تغییرات است. امسال بحث ثبت نام به صورت متمرکز و از طریق باکس دبیرخانه جشنواره ثبت نام صورت می‌گیرد.
میرزایی‌نسب با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته ثبت نام به این صورت نبود و صرفاً ثبت نام به صورت حضوری انجام می‌شد، گفت: با توجه به اینکه سال‌های گذشته ثبت نام حضوری بود در برخی مواقع دیده می‌شد که تا چند روز قبل از آغاز مرحله استانی همچنان شاهد ثبت نام شرکت‌کنندگان بودیم و این ارائه آمار نهایی را تا حدودی دچار مشکل می‌کرد
مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره‌های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور خاطرنشان کرد: همانطور که گفته شد این جشنواره در حال حاضر در مرحله ثبت نام قرار دارد و علاوه بر ثبت نام اینترنتی، ثبت نام به صورت حضوری و پیامکی را برای آن دسته از داوطلبانی که در مناطقی به دور از امکانات حضور دارند، نیز در نظر گرفته‌ایم.
وی در ادامه با بیان اینکه آمار ثبت نام‌کننده‌های هر استان را دربازه‌های زمانی یک هفته‌ای به استان‌ها اعلام می‌کنیم، ‌گفت: همچنین آمار نهایی این جشنواره نیز بعد از پایان ثبت‌نام‌ها ارائه خواهد شد. در زمینه برگزاری جشنواره نیز تاکنون دو جلسه ستاد اجرایی برگزار شد و در مورد کلیات تصمیماتی اتخاذ شده است. با توجه به پایان ماه مبارک رمضان برگزاری جلسات بیشتری را در روزها و هفته‌های آینده در نظر خواهیم داشت.
میرزایی‌نسب همچنین در مورد زمانبندی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان،‌ اظهار کرد: زمان ثبت نام تا روز 14 مردادماه ادامه دارد و بعد از آن نیز طی یک بازه زمانی یک هفته‌ای آمار ثبت‌نام شده‌ها تجمیع و اعلام خواهد شد. این مرحله تا روز 21 مردادماه به طول می‌انجامد.
مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره‌های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور اذعان کرد: در ادامه نیز طی مدت پنج روز مرحله مقدماتی جشنواره در کانون‌ها برگزار می‌شود. از 25 مرداد تا 30 مهرماه نیز به دبیرخانه‌ها فرصت داده شده است تا مرحله استانی را برگزار کنند. بعد از آن نیز اسامی برگزیدگان مرحله استانی طی یک بازه زمانی به دبیرخانه اعلام می‌شود تا در نهایت مرحله کشوری در آذرماه و همزمان با هفته وحدت در استان قم برگزار شود. 
captcha