تخصیص سهمیه 25 درصدی به ایثارگران در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در فارس
کد خبر: 3515454
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
منصوری خبر داد:

تخصیص سهمیه 25 درصدی به ایثارگران در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در فارس

گروه اجتماعی: معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی از تخصیص سهمیه 25 درصدی ایثارگران در این آزمون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیدمنصور موسوی، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امروز، 26 تیرماه با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: ایثارگران در سال جاری در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سهمیه 25 درصدی دارند.
وی با بیان اینکه در این آزمون 19 هزار و 251 نفر در 12 دستگاه اجرایی کشور جذب خواهند شد، افزود: آزمون مذکور از تاریخ 28 تیرماه جاری آغاز می‌شود.
موسوی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی که در فارس اقدام به جذب نیرو می‌کنند شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان امور مالیاتی، سازمان قضایی نیروهای مسلح، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان زندان‌ها هستند.
وی با تصریح اینکه هم‌اکنون بیش از 3 هزار و 800 نفر از ایثارگران واجد شرایط استان بیکار هستند، گفت: بیش از 3 هزار و 600 نفر از این افراد دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید فارس با اشاره به اینکه آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی شهریورماه امسال همزمان با سراسر کشور در فارس نیز برگزار می‌شود، گفت: جانبازان، فرزندان شهدا و فرزندان جانباز بالای 25 درصد افرادی هستند که می‌توانند از سهمیه 25 درصد استخدام دستگاه‌های اجرایی کشور استفاده کنند.
وی ادامه داد: علاوه بر سهمیه 25 درصدی ایثارگران، فرزندان جانباز زیر 25 درصد و ایثارگرانی که در 6 ماه متوالی سابقه داوطلبانه حضور در جبهه را دارا هستند، در صورتی که در این آزمون حد نصاب نمره را کسب کرده یا بیشترین امتیاز را آورده‌اند می‌توانند از یک سهمیه 5 درصدی دیگر نیز در این آزمون بهره‌مند شوند.
منصوری با تأکید بر اینکه ایثارگران شرکت‌کننده از شرط سنی، معدل و گرایش تحصیلی معاف هستند، گفت: ایثارگران واجد شرایط جویای کار در فارس می‌توانند با مراجعه به مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خود نسبت به بروزرسانی اطلاعات تحصیلی، شغلی و نظام وظیفه‌شان اقدام کنند.
captcha