فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی فعال باشند
کد خبر: 3516199
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
میرزایی:

فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی فعال باشند

گروه اجتماعی: رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی جمعی از دانشجویان، گفت: فارغ‌التحصیلان می‌توانند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی فعال باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، بهروز میرزایی رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی، روز گذشته 28 تیرماه در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان ورودی 1391 رشته‌های فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: جشن فارغ‌التحصیلی یک رویداد خاص و سمبلیک است که توسط انجمن‌های علمی دانشکده برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه جشن فارغ‌التحصیلی برای ایجاد شور و شوق است، تصریح کرد: این جشن یک پایان خوب برای اتمام یکی از مراحل دانشجویان است و در مرحله بعدی کار اصلی فارغ‌التحصیلان شروع می شود.
میرزایی با بیان اینکه فعالیت فارغ‌التحصیلان می‌توانند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی باشد، افزود: شاید جهت گیری فارغ‌التحصیلان برای فعالیت در حوزه‌های مختلف مهم نباشد؛ چراکه فارغ‌التحصیلان با مشورت افراد ذیصلاح مسیر خود را انتخاب خواهند کرد و امیدواریم که بتوانند گام‌های موثری برای توسعه جامعه بردارند.
رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: دانشجویان تنها به واسطه زحمات خود به این مرحله نرسیده‌اند؛ بلکه به واسطه سه ضلعی دانشجویان، خانواده‌ها و اساتید این دوره تحصیلی را طی کرده‌اند.
گفتنی است در این جشن با اهدای گل و تندیس از فارغ‌التحصیلان تجلیل شد و برگزاری مسابقه، بریدن کیک فارغ‌التحصیلی، پخش کلیپ و موسیقی از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

captcha