تنها دانشگاه قرآنی استان البرز دانشجو می‌پذیرد
کد خبر: 3516247
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

تنها دانشگاه قرآنی استان البرز دانشجو می‌پذیرد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دانشگاه علمی ـ کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان تنها دانشگاه قرآنی استان البرز دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دانشگاه علمی ـ کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان تنها دانشگاه قرآنی استان البرز از میان علاقه‌مندان در رشته‌های مختلف قرآنی دانشجو می‌پذیرد.

رشته‌های مختلف این دانشگاه که برای مهرماه سال جاری در مقاطع کاردانی و کارشناسی ثبت نام می‌کند، شامل تربیت مربی قرآن کریم، تربیت مبلّغ قرآن کریم، مدیحه و مرثیه‌سرایی، مددکاری اجتماعی و امور فرهنگی در مقطع کاردانی و نیز تربیت مبلّغ قرآن کریم، تلاوت و قرائت قرآن کریم مدیریت امور فرهنگی(برنامه‌ریزی فعالیت‌های قرآنی و مذهبی) و مددکاری اجتماعی در مقطع کارشناسی است.

همچنین، پذیرش دانشجوی قرآنی در این دانشگاه استان البرز بدون کنکور و بدون پیش‌دانشگاهی بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از مزیت‌هایی همچون مهد کودک و سرویس رفت و برگشت استفاده کنند.

یادآور می‌شود،‌ علاقه‌مندان برای ثبت نام در تنها دانشگاه قرآنی استان می‌توانند به نشانی این دانشگاه واقع در استان البرز،‌ شهرستان کرج، سه راه حسن‌آباد، بوعلی 16، جنب مسجد امام حسین(ع) مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با با شماره 02632566100 تماس بگیرند.

پذیرش دانشجو در تنها دانشگاه قرآنی استان البرز
captcha