تله فیلم «ریشه ها» در سیمای مرکز گیلان تهیه می شود
کد خبر: 3516264
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
با موضوع دفاع مقدس؛

تله فیلم «ریشه ها» در سیمای مرکز گیلان تهیه می شود

گروه هنر: تله فیلم «ریشه ها» با موضوع دفاع مقدس در سیمای مرکز گیلان تهیه و تولید می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان،تله فیلم ریشه ها با موضوع دفاع مقدس به مدت 90 دقیقه در سیمای مرکز گیلان در دست تهیه و تولید است.

داستان این تله فیلم درخصوص بانوی جوانی به نام نرگس است که فرزند یکی از شهدای عملیات کربلای لشگر قدس گیلان است. او کارگردانی فیلمی را برعهده دارد که به نوعی با زندگی او گره خورده، نرگس در حالات روحی خاصی با پدر شهیدش ارتباط دارد و این رابطه او را به سالهای دفاع مقدس می کشاند.

بازیگران شاخص کشور از جمله بهنام قربانی، وحید فخر موسوی و مجید پتکی در این سریال بازی می کنند و از بازیگران بومی نیز می توان نسیم جمالی، امیر حامد، سهیلا اخلاقی، مهدی مخبری، زینب شعبانی،محمدرضا نوری، علی ایرجی و ... را نام برد.

تصویریرداری این تله فیلم از 22 خرداد 95 کلید خورد و مراحل پایان تصویر برداری را پشت سر می گذارد و در صورت مساعد بودن هوا تا ده روز دیگر تصویر برداری به پایان می رسد. کار تدوین نیز همزمان با شروع فیلمبرداری آغاز شده  و با پایان آن صداگذاری و ساخت موسیقی آغاز خواهد شد.

 این تله فیلم  تاکنون در شهرهای رشت،تهران،قزوین و پادگان لوشان تصویر برداری شده است. تله فیلم ریشه ها به تایید سیمای استانها از شبکه های سراسری پخش خواهد شد.

captcha