دوره دانشجو معلم قرآن کریم برگزار می‌شود
کد خبر: 3516395
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
در جوار آستان مطهر حضرت معصومه(س)؛

دوره دانشجو معلم قرآن کریم برگزار می‌شود

گروه دانشگاه: دوره آموزشی تربیت دانشجو معلم قرآن ویژه بانوان از سوی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور در جمکران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‏‌المللی قرآن(ایکنا)، سازمان فعالیت‎های قرآنی دانشگاهیان کشور، وابسته به جهاد دانشگاهی در جهت توسعه فرهنگ قرآنی در نظام دانشگاهی، دور‌ه‌هایی را با هدف آموزش‌ تخصصی مهارت‌های قرآنی برگزار می‌کند. از جمله برنامه‎های این سازمان، می‎توان به برگزاری دوره آموزشی دانشجو معلم قرآن کریم اشاره کرد که اولین دوره آن در آذرماه سال گذشته با حضور دانشجویان پسر از سراسر کشور برگزار شد.
دومین دوره آموزشی دانشجو معلم قرآن کریم طی بهمن و اسفند سال گذشته ویژه بانوان در شهر قم برگزار شد و سومین دوره آموزشی دانشجو معلم قرآن کریم شنبه، 2 مرداد ماه جاری در مجتمع نرجس خاتون جنب مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود در همین خصوص زهرا نقی‌زاده، معاون سازمان فعالیت‎های قرآنی دانشگاهیان کشور گفت: این دوره با حضور دانشجویان خانم سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی در خصوص انتخاب این افراد به نکاتی اشاره و اظهار کرد: پس از برگزاری آزمون ورودی بیش از 800 متقاضی، منتخبان برای حضور در دوره انتخاب شدند.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان در این دوره در دو سطح روش تدریس روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن به مدت 50 ساعت آموزش خواهند دید و فارغ‌التحصیلان در دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی کشور به عنوان دانشجو معلم مشغول به تدریس خواهند شد.
گفتنی است در پایان این دوره آزمون کتبی و شفاهی به عمل می‌آید و به نفرات برتر گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد؛ همچنین در حاشیه این دوره آموزشی برنامه‎های جانبی فرهنگی، زیارتی و تفریحی از جمله زیارت حرم بانوی کرامت، حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران و ‌برنامه‌های علمی دانشجویی اجرا خواهد شد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریم علیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۲۳:۱۵
0
0
با سلام ودرود به چه صورت می بایست از این برنامه اطلاع پیدا کنیم ودر ازمون شرکت کنیم
دانشجوی معلم قرآن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۱
0
0
سلام.ازکجاباید فهمید جز پذیرفته شدگان طرح معلم قران هستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
captcha