قدرت واقعی با پشتیبانی مردم در سطح بین‌الملل شکل می‌گیرد
کد خبر: 3517007
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

قدرت واقعی با پشتیبانی مردم در سطح بین‌الملل شکل می‌گیرد

گروه سیاسی: معاون عملیاتی سپاه پاسداران با اشاره به نقش نیروهای مردمی در اقتدار یک نظام، شکل گیری قدرت واقعی را با پشتیبانی مردم در سطح بین‌الملل دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از سپاه عاشورا، سردار مهدی ربانی، معاون عملیاتی سپاه پاسداران امروز در صبحگاه نیروهای بسیج حاضر در اردوی صحرایی مدافعان حرم آذربایجان‌شرقی، با اشاره به نقش نیروهای مردمی در اقتدار یک نظام، شکل گیری قدرت واقعی را با پشتیبانی مردم در سطح بین الملل دانست.

وی، با توجه به اهداف عناصر تکفیری در آغاز جنگ سوریه و تلاش آن‌ها برای سرنگونی بشار اسد در فرصتی کوتاه، شکل گیری نیروی مردمی در این کشور را از دستاوردهای این حمله عنوان و بیان کرد: اسلام تنها شعار نیست بلکه انسجام، پیوستگی و قدرت دفاعی نیز برای دفاع از اسلام لازم است.

ربانی، با بیان اینکه کشورهای غربی همچون ترکیه خود از ناآرامی استقبال کردند، اظهار کرد: امنیت در کشورهای همسایه به نفع خود آن کشورها و ایران است در حالی که آن‌ها با اقدامات خود، بسترهای ناامنی را ایجاد می کنند.

وی، شکل گیری نیروهای مردمی با تجربه و کارآزموده مسلح در کشورهای سوریه و عراق را از دیگر دستاوردهای حملات گروه‌های تکفیری به آن‌ها دانست و یادآوری کرد: امریکا با به راه انداختن جنگ نیابتی در این کشورها تلاش داشت علاوه بر ایجاد ناامنی، بین مردم اختلافات قومی و مذهبی به راه بیاندازد ولی آن چیزی که رخ داد برعکس آن بود چراکه در عملیات های مختلفی همچون آزادسازی کوبانی شاهد اتحاد همه گروه ها بوده‌ایم.

معاون عملیاتی سپاه پاسداران با اشاره به تهدیدهای متعدد و متنوع دشمنان کشورمان در چند دهه گذشته، حرفه‌ای شدن نیروهای بسیج، بالا رفتن قدرت موشکی، مستحکم شدن ساختار دفاعی، پیشرفت در بعد فناوری و انسجام نیروهای مسلح کشورمان را از دستاوردهای بزرگ این تهدیدها برشمرد که برای بقا و دوام انقلاب لازم هستند.

captcha