تأثیر بیشتر اخلاص در امور فرهنگی نسبت به بودجه
کد خبر: 3517046
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
حجت‌الاسلام نوری‌زاده عنوان کرد:

تأثیر بیشتر اخلاص در امور فرهنگی نسبت به بودجه

گروه اندیشه: معاون امور مجلس و استان‌ها گفت: با توجه به اینکه بودجه بسیاری برای امور فرهنگی نیاز است اما در این حوزه اخلاص، صدق و حرکت جهادی تأثیرگذرای بیشتری دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدناصرالدین نوری‌زاده، معاون امور مجلس و استان‌ها صبح امروز، دوم مردادماه در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل سازمان تبلیغات استان که در ارومیه و با حضور مسئولان استانی برگزار شد، گفت: حوزه فرهنگی حوزه‌ی بسیار خطیری بوده و نیازمند اخلاص است.
وی گفت: فعالیت‌های صورت گرفته در سازمان تبلیغات اسلامی فاخر و ارزشمند در حوزه تبلیغ دین است.
وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های گسترده فرهنگی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: سایر دستگاه‌های اجرایی باید سازمان تبلیغات اسلامی را در این راستا حمایت کنند تا بتوانیم به همت مدیران و  مسئولان به قله‌‌های بلند فرهنگی دست پیدا کنیم.
وی گفت: بیش از 91 هزار هیئات مذهبی و 50 هزار مبلغ در سراسر کشور در سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه جامعه هدف سازمان تبلیغات اسلامی گسترده است، گفت: ساماندهی کردن فعالیت‌های تبلیغی در شبکه‌های مجازی، تعداد 143 مدرسه و سازمان دارالقرآن کریم، انتشارات بین‌المللی، امیرکبیر، خوارزمی،چاپخانه سپهر، کتاب شهر و مدرسه بصیرت از جمله مراکزی هستند که زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی است.

captcha