برنامه‌های دهه کرامت در کانون‌های مساجد کردستان اعلام شد
کد خبر: 3517160
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

برنامه‌های دهه کرامت در کانون‌های مساجد کردستان اعلام شد

گروه هنر: مسئول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان از افتتاح ۱۰ کانون تازه تاسیس همزمان با دهه کرامت در استان خبر داد و گفت: جشن های کرامت در کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.

کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان اظهار کرد:  بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی و هنری متناسب با دهه کرامت در استان پیش بینی شده است که همزمان با این ایام در سطح کانون‌های مساجد اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد در دهه کرامت بیان کرد: آذین‌بندی کانون های مساجد، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، غبارروبی مساجد، تهیه و توزیع زندگینامه امام رضا (ع) در بین کانون های مساجد استان و برگزاری کارگاه‌های علمی از جمله این برنامه هاست.

گلباغی همکاری و مشارکت در برگزاری دومین جشنواره کشوری مولودی خوانی رضوی با عنوان هتاو، همکاری و مشارکت در برگزاری نمایشگاه عکس رضوی، درج مقاله مرتبط با امام رضا (ع) و شرکت کارشناسان دبیرخانه در برنامه های صدا و سیما را از دیگر برنامه های این دبیرخانه در دهه کرامت برشمرد.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری جشن های کرامت در کانون‌های مساجد استان خبر داد و اعلام کرد: 10 کانون فرهنگی هنری مساجد در 10 شهر استان همزمان با دهه کرامت افتتاح می شود.

گلباغی، دهه کرامت را فرصتی برای گرامیداشت و تبیین فرهنگ قرآنی و نشر معارف رضوی عنوان کرد و یادآور شد: لازم است سیره و سلوک رضوی در دهه کرامت برای اعضای کانون های مساجد استان تبیین و ترویج شود.

captcha