حمایت نیروی انتظامی لرستان از جامعه قرآنی پیشکسوتان نیروهای مسلح لرستان
کد خبر: 3517367
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
قنبری مطرح کرد:

حمایت نیروی انتظامی لرستان از جامعه قرآنی پیشکسوتان نیروهای مسلح لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: فرمانده نیروی انتظامی لرستان با اشاره به فعالیت جامعه قرآنی پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح لرستان، گفت: نیروی انتظامی لرستان حمایت خود از این جامعه قرآنی را اعلام می‎کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، کانون بازنشستگان نیروی انتظامی استان لرستان امروز یک‌شنبه، سوم مردادماه طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی انتظامی لرستان و رئیس کانون بازنشستگان ناجا در خرم‌آباد افتتاح شد.
این کانون در زمینی به مساحت 700 مترمربع با زیربنای 312 مترمربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر سه میلیارو د 750 میلیون ریال از محل اعتبارات کانون بازنشستگان ناجا به بهره‌برداری رسیده است.
محمد قنبری، فرمانده نیروی انتظامی لرستان در مراسم افتتاح ساختمان کانون بازنشستگان نیروی انتظامی لرستان در سخنانی با بیان این‌که بیشترین آمار مربوط به بازنشتگان نیروی انتظامی مربوط به لرستان است، گفت: بسیاری از بازنشستگان نیرووی انتظامی لرستان در دوران خدمت خود در سایر استان‌های کشور از جمله سیستان و بلوچستان، کردستان، خوزستان فعالیت داشته‌اند.
وی افزود: بازنشستگان نیروی انتظامی افرادی با ریشه و اصالت هستند که به ترحم نیازی ندارند اما لازم است با توجه به خدمات ارزنده‌ای که این افراد در دفاع از امنیت اجتماعی، دفاع مقدس و مبارزه با اشرار داشته‌اند از آن‌ها حمایت مادی و معنوی به‌عمل آید.
فرمانده نیروی انتظامی لرستان با بیان این‌که بازنشستگان نیروی انتظامی افرادی جهادگر با سابقه طولانی هستند، اضافه کرد: لازم است در زمینه جذب فرزندان بازنشستگان نیروی انتظامی استان لرستان و اختصاص وام به بازنشستگان نیروی انتظامی استان تدابیر لازم اندیشیده شود.
قنبری در ادامه با اشاره به فعالیت جامعه قرآنی پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح لرستان، گفت: نیروی انتظامی لرستان حمایت خود از این جامعه قرانی را اعلام می‎کند.
فرمانده نیروی انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به افتتاح ساختمان کانون بازنشستگان نیروی انتظامی لرستان، افزود: این ساختمان در سال اقتصاد مقاومتی با حداقل هزینه به بهره‌برداری رسید و علی‎رغم این‌که برخی از پیمانکاران هزینه ساخت این ساختمان را 600 میلیون تومان برآورد کردند اما ما توانستیم با صرفه‌جویی، این ساختمان را با 370  میلیون تومان به بهره‌برداری برسانیم.
captcha