متکدیان خرم‌آباد ظرف 24 ساعت جمع‌آوری شوند
کد خبر: 3517373
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
بازوند:

متکدیان خرم‌آباد ظرف 24 ساعت جمع‌آوری شوند

گروه اجتماعی: استاندار لرستان با اطمینان خاطر از اندک بودن تعداد متکدیان سطح استان نسبت به استان‌های دیگر سخن گفت و افزود: شهرداری خرم‌آباد موظف است ظرف 24 ساعت متکدیان سطح شهر خرم‌آباد را جمع‌آوری کرده و به کمپ‌های نگهداری تحویل بدهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، یک‌شنبه، سوم مردادماه، در جلسه شورای مبارزهبا مواد مخدر استان لرستان، با اشاره به تصویب طرح مبارزه با تکدی گری برای ساماندهی متکدیان سطح استان، گفت: آنچه در این زمینه مورد اهمیت است، این است که باید هماهنگی‌های مطلوب برای جمع‌آوری، نگهداری و اسکان متکدیان به‌عمل آید.
بازوند با اشاره به ارسال طرح برای تمام دستگاه‌های عضو ستاد، عنوان کرد: تمامی دستگاه‌ها به مدت یک هفته زمان دارند که پیشنهادات خود را در رابطه با این طرح به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اعلام کنند، عدم ارائه پیشنهاد  از سوی هر دستگاهی به منزله پذیرفتن تمام مسئولیت‌هایی است که برای آن دستگاه در نظر گرفته شده است.
استاندار لرستان با اطمینان خاطر از اندک بودن تعداد متکدیان سطح استان نسبت به استان‌های دیگر سخن گفته و افزود: شهرداری خرم‌آباد موظف است ظرف 24 ساعت متکدیان سطح شهر خرم‌آباد را جمع‌آوری کرده و به کمپ‌های نگهداری تحویل بدهد.
بازوند با اشاره به این‌که اداره‌کل بهزیستی لرستان مکانی را برای نگهداری متکدیان در اختیار شهرداری قرار داده است، عنوان کرد: عمده مشکلات این محل تجهیزات و نداشتن مدیر است که مدیرکل بهزیستی لرستان موظف به تعیین مدیری برای این مرکز است و هماهنگی‌ لازم با فرماندار دوره چگنی را فرماندار خرم‌آباد انجام می‌دهد.
استاندار لرستان تأکید کرد: مرکز نگهداری متکدیان خرم‌آباد نیز باید ظرف 24 ساعت آینده توسط شهرداری خرم‌آباد تجهیز شود.
captcha