بارگذاری نرم‌افزار اندروید «فرزند علی» در پایگاه اطلاع‌رسانی هلال
کد خبر: 3517374
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

بارگذاری نرم‌افزار اندروید «فرزند علی» در پایگاه اطلاع‌رسانی هلال

گروه فضای مجازی: نرم‌افزار «فرزند علی» ویژه تلفن همراه در پایگاه اینترنتی اطلاع‌رسانی هلال بن علی(ع) بارگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان دفتر آران و بیدگل، محمد نساج یگانه بیدگلی، مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی هلال بن علی(ع) امروز در جمع خبرنگاران، افزود: این نرم افزار برای تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید طراحی شده است و حاوی اطلاعات جامع حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی (ع) است.
مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) تصریح کرد: در این نرم افزار بیش از 50 عنوان موضوع جهت سهولت کاربران ارائه شده است.
نساج یگانه گفت: در بخش زندگینامه حضرت محمد هلال بن علی (ع) شناسنامه، نسب، ولادت و نام گذاری، آغاز هجرت، نبرد با دشمنان اهل بیت (ع)، به سوی مکانی نامعلوم، در حوالی قم، در راه کاشان و مهیای سفر ابدی به‌عنوان کلام نخست بارگذاری شده است.
وی اضافه کرد: در بخش باورشناسی هلال موضوعات مختلفی شامل استاد درس عشق، رویای صادقه، شعله عشق زیارت هلال، افسوس ملاحبیب الله، سوگواره کاشانی‌ها در حرم، عظمت علمی ملاحبیب الله، تاملی در صدق رویای زیارت هلال، شرایط قبول یک رویا، یادی از آن روزگار، سنتی دیرینه، تذکر حضرت امیرالمومنین(ع)، اسامی و القاب، حسرت من، پاسخ به شبهات و رساله هلالیه ارائه و منابع مرتبط با این موضوع ها استخراج شده است.
مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی هلال افزود: در این اپلیکیشن، قصه‌های آسمانی، معلم عشق هلال، حریم فرزند علی، حریم هدایت، نشانه‌ی در راه بودن و حریم ملکوتی هلال در بخش نشانی از آسمان بارگذاری شده است تا علاقه مندان در کوتاه‌ترین زمان و به راحتی بتوانند به اطلاعات لازم در این زمینه دسترسی پیدا کنند.
محمد نساج یگانه، چراغ هدایت را از دیگر بخش‌های این نرم افزار خواند و افزود: اجر و مزد رسالت، تاکید بر مودت عترت، راه خدا، یاد مادر مظلومه هلال‌ها، حکایت در و دیوار، شهادت پس از شهادت، هجرت آشنایان غریب، وارث روزهای سخت، آینه مسجد ملاعلی، وسیله نجات، حکایت زیارت شاه عبدالعظیم، شعبه‌ای از عشق به پیامبر و علی، فلسفه گمنامی، نور و آینه، واسطه فیض، بوسه توحیدی، راز بوسه‌ها بر در حرم، وسیله تقرب و رضایت و فضیلت دیدار مومن از موضوعات این بخش است.
مسئول پایگاه اطلاع رسانی هلال خاطر نشان کرد: از دیگر مطالب و عناوین نرم‌افزار فرزند علی(ع) می‌توان به درج ده مورد از کرامات حضرت محمد هلال بن علی (ع) اشاره کرد.
نساج یگانه، با اشاره به بارگذاری فایل های صوتی از بیانات مراجع تقلید و آیات اعظام در شان و منزلت امامزادگان در این اپلیکیشن، گفت: تصاویر آستان مقدس و برنامه‌های فرهنگی قرآنی حرم مطهر از دیگر موضوعات دیده شده در این برنامه است.
وی افزود: علاقه‌مندان برای دریافت این نرم افزار می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی هلال بن علی(ع) نشانی www.helal.ir مراجعه کنند.
گفتنی است؛ برنامه اندروید فرزند علی (ع) به همت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تولید و در حاشیه افتتاحیه نخستین کنگره ملی حضرت محمد هلال بن علی (ع) در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی قرآنی امامزاده شاهزاده علی(ع) شهر مقدس قم رونمایی شد. 
captcha