معرفی دوره‌های آموزشی مؤسسه حجت‌بن‌ الحسن(عج) خرم‌آباد
کد خبر: 3518027
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

معرفی دوره‌های آموزشی مؤسسه حجت‌بن‌ الحسن(عج) خرم‌آباد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره‌های آموزش قرآن متنوعی در مؤسسه حجت‌بن‌ الحسن(ع) خرم‌آباد در حال برپایی است.

مریم فتحی‌عمادآبادی، مدیر مؤسسه قرآنی حجت‌‌بن‌ الحسن(عج) خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: از جمله دوره‌های تابستانی ما برپایی مهد قرآن برای خردسالان چهار تا پنج سال است که طی آن احادیث کاربردی، آیات موضوعی و پرکاربرد، آموزش اسامی چهارده معصوم(ع) به همراه معرفی زندگی آنها انجام می‌گیرد.
وی ادامه داد: همچنین کلاس قرائت سطح یک و دو براساس کتاب «آسان بیاموزیم و زیبا بخوانی» به روش استاد محسنی، کلاس حفط قرآن در اجزاء گوناگون، مفاهیم سطح یک، کلاس آموزش حفظ موضوعی ویژه نوجوانان و بانوان بزرگسال در حال برپایی است.
فتحی‌عمادآبادی تصریح کرد: همچنین کلاس حفظ قرآن جزء 16 و حفظ جزء دوم قرآن کریم ویژه بانوان تشکیل شده است و دوره حفظ آیات موضوعی که تا کنون 100 آیه را حفظ کرده‌اند، برگزار شده است.
وی اضافه کرد: طی تابستان امسال یک دوره مهد قرآن، یک کلاس مفاهیم قرآن و دو کلاس حفظ قرآن و یک کلاس قرائت قرآن با حضور حدود 40 نفر قرآن‌آموزان در حال برپایی است.
یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی حجت‌‌بن‌ الحسن(عج) در خرم‌آباد، انتهای خیابان جلال آل احمد، خیابان اساتید 2، کوچه اول قرار داد.
captcha