فعالیت‌ دبیرخانه ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان در شبکه‌‌های اجتماعی
کد خبر: 3518215
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۰

فعالیت‌ دبیرخانه ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان در شبکه‌‌های اجتماعی

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیرخانه ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان به منظور استفاده هر چه بهتر از شبکه‌های اجتماعی برای پیشبرد اهداف این مسابقات فعالیت‌ در برخی شبکه‌های اجتماعی را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دبیرخانه ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان به منظور تعامل هر چه بیشتر مخاطبان این مسابقات و نیز برگزاری مطلوب این دوره از مسابقات اقدام به راه‌اندازی صفحه فیسبوک ویژه مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان کرده است.
این صفحه ویژه شرکت کنندگان پنج دوره گذشته این مسابقات است به آدرس www.facebook.com/muslimstudents2015  است.
در این صفحه اطلاعات ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان و نیز آئین‌نامه آن به دو زبان عربی و انگلیسی به اشتراک گذاشته شده است.
همچنین صفحه کانال تلگرامی ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان نیز ویژه رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف برای ارتباط‌گیری بیشتر و نیز استفاده از این طرفیت در راستای کیفی سازی مسابقات، راه‌اندازی شده است.
یادآور می‎شود ششمین دوره مسابقان بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان دی ماه امسال و به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود. این مسابقات هر دو سال یک بار و به همت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.
captcha