تشکیل طرح «جامعه فرهنگی ـ قرآنی امام عصر(ع)» در الیگودرز و خرم‌آباد
کد خبر: 3518228
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵

تشکیل طرح «جامعه فرهنگی ـ قرآنی امام عصر(ع)» در الیگودرز و خرم‌آباد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طرح «جامعه فرهنگی ـ قرآنی امام عصر(ع)» 10 مردادماه در الیگودرز و خرم‌آباد تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات ‌قرآنی ـ مردمی لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: طرح «جامعه فرهنگی ـ قرآنی امام عصر(ع)» که شامل مجموعه فعالان قرآنی استان چون دانش‌آموختگان قرارگاه خاتم‌الاوصیا(عج)، مدرسان، مربیان، مبلغان، هنرمندان و مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان و.... است از سوی کارگروه قرآن و عترت قرارگاه خاتم‌الاوصیا(عج) این استان اجرایی شد.
وی ادامه داد: لذا در همین راستا صبح یکشنبه، 10 مردادماه، جامعه فرهنگی ـ قرآنی امام عصر(عج) شهرستان الیگودرز در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و عصر همان روز این جامعه در خرم‌آباد و در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تشکیل می‌شود.
امیدیان عنوان کرد: این جلسه با حضور محمدعلی خواجه‌پیری، مدیر کارگروه قرآنی بنیاد خاتم‌الاوصیا(عج) و سایر مسئولان استانی برگزار می‌شود. همچنین در این راستا در نظر داریم تا جلساتی با آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد و همچنین روحانوین مساجدی که جلسات قرآن با محوریت مساجد در آنها برگزار می‌شود، داشته باشیم.
captcha