فراخوان مسابقه عکاسی از بقاع متبرکه شهرستان رودسر
کد خبر: 3518404
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
حجت‌الاسلام خوبرو خبرداد:

فراخوان مسابقه عکاسی از بقاع متبرکه شهرستان رودسر

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف شهرستان رودسر و املش گفت: مسابقه عكاسی از امامزادگان شهرستان‌های رودسر و املش با هدف معرفی و شناسایی بقاع متبركه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس خوبرو، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودسر و املش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از برگزاری مسابقه عکاسی از امامزادگان این شهرستان خبرداد و اظهار کرد: مسابقه عكاسی از امامزادگان شهرستان‌های رودسر و املش با هدف معرفی و شناسایی بقاع متبركه و آشنایی بیشتر جوانان بویژه هنرمندان عرصه عکاسی با بسترهای مناسب و موجود در بقاع متبرکه، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقه عکاسی از بقاع متبرکه و امامزادگان این شهرستان در دو بخش برگزار می‌شود، افزود: مسابقه عکاسی از بقاع متبرکه و امامزادگان در دو بخش حرفه‌ای با دوربین عکاسی و غیرحرفه‌ای با تلفن همراه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام خوبرو با بیان اینکه شرکت در مسابقه برای تمام افراد آزاد است، گفت: مهلت ارسال آثار به این دبیرخانه 10 مردادماه جاری است و به 10 نفر از برگزیدگان جوایز ارزشمندی در ایام دهه کرامت و مراسم تکریم از امامزادگان، اهدا خواهد شد. 

رئیس اوقاف شهرستان‌های رودسر و املش یادآور شد: نماز و نیایش، نیازها و توسل، دعاخوانی، خانواده و کودکان، نشاط و آرامش، نذورات، گنبد، گلدسته و ضریح از جمله موضوعات مسابقه عکاسی از امامزادگان است. 

وی یادآور شد: عکس‌های حرفه‌ای به آدرس دبیرخانه مسابقه عکاسی واقع در شهرستان رودسر، خیابان شهدا، اداره اوقاف و امور خیریه رودسر ارسال شود؛ عکس‌های غیرحرفه‌ای نیز توسط موبایل به شماره تلگرام 09118180551 ارسال گردد.

به گزارش ایکنا، شهرستان‌ رودسر و املش 186 بقعه متبرکه دارد.
captcha