برگزاری اردوهای قرآنی با حضور 450 سرگروه حلقه صالحین
کد خبر: 3518468
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
معاون بسیج دانشجویی کشور:

برگزاری اردوهای قرآنی با حضور 450 سرگروه حلقه صالحین

گروه فعالیت‎های قرآنی: معاون بسیج دانشجویی کشور از برگزاری طرح قرآنی حلقه‎های صالحین با حضور 450 سرگروه در سراسر کشور خبرداد.

حجت‎الاسلام والمسلمین حسن پور در گفت گو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: اردوی تخصصی طرح شهید چمران با حضور 450 سرگروه حلقه صالحین بسیج دانشجویی در قم، در حال برگزاری است.
وی افزود: هدف از این برنامه اعتقادی و قرآنی، لبیک گفتن به فرمایش رهبری و رسالتی است که رهبرانقلاب بر دوش جریان انقلابی و مومن بسیج دانشجویی و دانشگاهیان انقلابی گذاشته‎اند.
معاون بسیج دانشجویی کشور اظهارکرد: دانشجویان انقلابی برای پاسخگویی به مسایل و نیازهای انقلاب و تحقق آرمان‎های والایی که انقلاب داشته است نیازمند توانمندسازی هستند.
وی گفت: اساسی‎ترین عامل برگزاری این دوره توانمندکردن دانشجویان انقلابی است که نقش مهمی در تحقق آرمان‎‌ها و عمق بخشیدن به اندیشه جوانان دارند؛ در حقیقت این گروه از دانشجویان دارای رسالتی عمیق هستند که باید با نور قرآن و معارف اهل بیت(ع) جامعه را نسبت به آسیب‎ها ایمن کنند
معاون بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: هم اکنون 9هزار حلقه صالحین در بسیج دانشجویی کشور فعال است که 9 هزار سرگروه نیز در این عرصه آموزش دیده‎‏اند که آموزش‎های قرآنی از مهمترین این آموزش‎ها خواهد بود.
وی گفت: در طول تابستان دوازده هزار دانشجو در 32 دوره استانی آموزش دیده‎اند که 11 دوره استانی دیگر نیز در قالب طرح‎هایی چون شهید چمران، خط امام و صدرا و... برگزار می‎شود.
captcha