بیانیه جوانان محفل قرآنی حضرت سیدالشهداء(ع) برازجان علیه اجلاس منافقین
کد خبر: 3518469
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

بیانیه جوانان محفل قرآنی حضرت سیدالشهداء(ع) برازجان علیه اجلاس منافقین

کانون خبرنگاران نبأ: جوانان انقلابی محفل قرآنی حضرت سیدالشهداء(ع) برازجان با نشر بیانیه‌ای حوادث تروریستی پاریس و اجلاس ضدتوحیدی منافقین در فرانسه را محکوم کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جوانان انقلابی محفل قرآنی حضرت سیدالشهداء(ع) پایگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه(ع) شهر برازجان با نشر بیانیه ای حوادث تروریستی پاریس و اجلاس ضدتوحیدی منافقین در فرانسه را محکوم کردند.
در این بیانیه آمده است «حوادث تروریستی پیش آمده در اروپا و حوادث عظیم تروریستی در غرب آسیا حاصل نگاه خشونت طلبانه و غیر‌انسانی است که در متون اصیل هیچ یک از ادیان و اندیشه‌های توحیدی جایگاهی ندارد.
ملت‌های مسلمان منطقه غرب آسیا سالیان درازی است که در حسرت محکوم کردن تروریسم دولتی در غرب آسیا توسط دولت‌های غربی و سازمان‌های جهانی، با کودکان بی‌گناه و به‌ خون‌ غلطیده خود وداع می‌کنند.
حضور و فعالیت آزادانه جریان‌های تروریستی مانند گروهک منافقین در کشور شما، دل ما ایرانی‌ها را به درد آورده است.
جوانان انقلابی محفل قرآنی سیدالشهداء(ع) پایگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه(ع) برازجان در پایان این بیانیه تصریح کرده‌اند: مردم فرانسه بدانند گروهکی که امروز به راحتی در کشور فرانسه کنفرانس‌ها و هم‌اندیشی‌های خائنانه برگزار می‌کند و قاتل هزاران انسان بی‌گناهی است که از رئیس جمهور تا دانشجو و زنان و کودکان در میان آنان وجود دارد.


یادآور می‌شود، محفل قرآنی حضرت سیدالشهداء (ع) یکی از حلقه‌های خاص پایگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه‌(ع) شهر برازجان است، که به‌مدت پنج سال است با برپایی محافل هفتگی به یاد شهید داریوش شاهینی، شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور فعالیت دارند.

حامد فکوری
captcha