مسلمان‌کشی تبدیل به رسم شده است/ تشییع 175 شهید در کشور همزمان با سوگواری رئیس مکتب تشیع
کد خبر: 3518573
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
غیب‌پرور:

مسلمان‌کشی تبدیل به رسم شده است/ تشییع 175 شهید در کشور همزمان با سوگواری رئیس مکتب تشیع

گروه اجتماعی: فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات داعش و صهیونیست‌ها در کشتار مسلمانان گفت: هر روز مشاهده می‌کنیم مسلمانان زیادی در نقاط مختلف دنیا به دست صهیونیست‌ها به خاک و خون کشیده می‌شوند و به طوری که مسلمان‌کشی تبدیل به یک رسم شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، غلامحسین غیب‌پرور، فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر دیروز، 7 مردادماه در مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهر صدرای شیراز به تقارن این مراسم همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و گفت: در سراسر کشور 175 شهید والا مقام به تازگی تفحص شده‌‌اند که ظرف روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تشییع می‌شوند.
وی با تصریح اینکه از این تعداد، 13 شهید والا مقام در استان فارس تشییع و خاکسپاری می‌شوند، افزود: مردم شهرستان‌های لامرد، مهر، کازرون، نورآباد، رستم و شهر صدرا میزبان مراسم‌های تشییع و خاکسپاری این شهدا هستند.
غیب‌پرور ضمن قدردانی از حضور و پیگیری مردم برای مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا گفت: در تمام کشور این‌گونه است و من خودم در استان‌های قزوین، زنجان و یزد شاهد چنین مراسم‌هایی بودم.
فرمانده سپاه فجر فارس به خاطره خود از مراسم تشییع شهدا در یزد اشاره کرد و گفت: شب گذشته در شهر یزد من را به بالای سر یک شهید به نام عزیز‌الله سلطانی بردند که بیش از 20 سال از دفن آن می‌گذشت اما زمانی که بنیاد شهید می‌خواست قبور شهدا را ساماندهی کند، قبر این شهید شکافته می‌شود و بعد از گذشت این همه سال مشاهده می‌کنند که جسم و حتی کفن این شهید سالم است البته از تمام این صحنه‌ها فیلم و عکس گرفته شده و مصاحبه‌ها انجام شده است.
وی با تأکید بر اینکه اگر امام می‌فرمایند شهدا امامزادگان عشقند، این یک تعارف نیست، گفت: شهدا حقیقتاً چراغ راه دنیای ما هستند تا بتوانیم راه آخرت خود را به درستی پیدا کنیم ضمن اینکه انقلاب اسلامی هم به یمن همین شهدا سرزنده است علی رغم تمام دشمنی‌هایی که به مسلمانان روا می‌شود.
غیب‌پرور به جنایات صهیونیست‌ها در نقاط مختلف دنیا علیه مسلمانان اشاره کرد و گفت: هر روز در اخبار مشاهده کرده و می‌شنویم که مسلمانان زیادی در نقاط مختلف دنیا به دست صهیونیست‌ها به خاک و خون کشیده می‌شوند و به طوری که مسلمان‌کشی تبدیل به یک رسم شده است اما خدا نکند که این مسائل برای ما عادی شود.
فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آیا با این تفاسیر ما قبول کنیم که داعش سر سفره آمریکایی‌ها بزرگ نشده و یا ما قبول کنیم که نطفه این جنایتکاران در اسرائیل منعقد نشده است زیرا این گروه‌های تروریستی به نام پیامبر(ص) سر مسلمانان را بریده و آن‌ها را تکه تکه می‌کنند و برایشان زن و مرد و کوچک و بزرگ فرقی ندارد.
وی با بیان اینکه در برخی از جاها کارد به استخوان رسیده است و در عالم آنچه را که از قساوت و شقاوت و دشمنی توانسته‌اند دارند به امت اسلام روا می‌کنند، امنیت حاکم بر جمهوری اسلامی ایران را نعمتی حاصل از خون شهدا و ولایت برشمرد و گفت: بحمد الهی سرزمین  ایران امن و خوب است و مردم در آرامش زندگی می‌کنند و اگر در جایی مدیری هم لنگ می‌زند مردم  کار یک مدیر خطاکار را به پای انقلاب نمی‌نویسند.
غیب‌پرور با تصریح اینکه متأسفانه برخی از افراد آمدند و سر سفره شهدا نشستند و قدرناشناسی کردند، گفت: کسانی که در ادارات حقوق‌های نجومی و زندگی اشرافی دارند و این‌گونه زندگی می‌کنند، کارشان کمتر از داعش نیست.
captcha