اعلام آمادگی آموزش و پرورش برای پرداخت طلب معلمان و حافظان قرآن
کد خبر: 3518717
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۹
كفاش به ایكنا خبر داد:

اعلام آمادگی آموزش و پرورش برای پرداخت طلب معلمان و حافظان قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینكه هیچ‌گونه حق‌الزحمه از مربیان و معلمان باقی نمانده است، گفت: اگر مربی و معلمی از این بابت طلبكار است، حتما مطالبه کند.

حمیدرضا كفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه سفر به شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در پاسخ به اینكه برخی از شنیده‌ها حاكی از آن است كه هنوز حق‌الزحمه برخی از دست‌اندركاران مدارس قرآنی كه در دولت قبل ایجاد شد، باقی مانده است، آیا برنامه‌ای برای تسویه حساب این بدهی‌ها در دستور نیست؟ گفت: هیچ‌گونه حق‌الزحمه‌ای از مربیان و معلمان باقی نمانده است.
وی افزود: بدین وسیله اعلام می‌كنیم اگر مربی و معلمی از این بابت طلبكار است، حتماً به ما منعكس كند تا پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

بدهی آموزش و پرورش مربوط به طرح تربیت حافظان قرآن است
كفاش ادامه داد: این شنیده‌ها مربوط به قولی است كه هدایای برخی از دانش‌آموزان حافظ قرآن شركت‌كننده در طرح تربیت حافظان قرآن طی سال‌های قبل باقی مانده است زیرا در سال بعد از اجرای این طرح، شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور مبلغی را برای این مسئله تخصیص نداد و به همین دلیل در آن زمان این مشكل حاصل شد اما باز هم انعكاسی در این مدت نداشته است كه ما حافظ قرآنی داشته باشیم و به قولی كه به او داده بودیم، عمل نكرده باشیم.

معاونان پرورشی استان‌ها طلب‌های حافظان قرآن را به ما اعلام كنند
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اضافه كرد: اكنون از طریق ایكنا اعلام می‌كنیم كه اگر در استان‌ها چنین موردی وجود دارد، معاونان پرورشی این مسئله را به ما منعكس كنند تا بتوانیم این بدهی‌ها را پرداخت كنیم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
طاهری پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۳۷
0
0
سلام
باید خدمت آقای کفاش عرض کنیم که :
نخیر اتفاقا این شنیده ها دقیقا مربوط به حق الزحمه مربیان مدارس قرآن است نه طرح ملی نور
مثلا فقط یک یک قلم آن بدهی ۱/۶ میلیارد تومانی استان زادگاه شما به مربیان مدارس قرآن است که باز هم باید گفت: آنچه البته به جایی نرسد.......
captcha